FILM: "jag" skruvar ihop duccen på 1.30 min.

Corporate bullshit i den högre skolan: "We hope you will enjoy watching this short film of Ducati engineers building a bike. It has inspired us at Xerox to think of how we can improve our own business processes and those we manage on behalf of customers."

Corporate bullshit i den högre skolan: "We hope you will enjoy watching this short film of Ducati engineers building a bike. It has inspired us at Xerox to think of how we can improve our own business processes and those we manage on behalf of customers."

faaaast ta tillex F1 där krävs det verkligen Teamplay av alla å de bör ju gälla samma sak för ett hoj team, å vilket vinstdrivande företag som hällst som vill göra nån sorts framgång....

Häftigt... Ingen som kan sakta ner filmen till 'vanlig' hastighet och se hur lång tid det faktiskt tar..?

Jag kom på mig själv med att bara sitta och glo på tjejens röv hela tiden... Men det är ju bra det med, brudar går väl före hojen. Eller?

Tssss.... Och en sån ska man betala över 200 lopper.... Verkar ju pisslätt o få ihop en sån.... Näää, tacka vet jag japps-hojjar! :)

Tssss.... Och en sån ska man betala över 200 lopper.... Verkar ju pisslätt o få ihop en sån.... Näää, tacka vet jag japps-hojjar! :)

Fast det där är väl en 999F? En sådan får du slanta ut mångdubbelt mer än 200 för.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back