GSXR1100R
The older i get the faster i was
Klicka in på www.ketogan.com Klicka på filen som är +30 meg med namnet: Almost spring and we are racing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com Klicka på filen som är + 30 meg

Nåja nu gick det rätt bra ändå för Kiss Assabstruse skrev:Bwaaaahaha! Slutet är bäst, bäääääst!![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Nåja nu gick det rätt bra ändå för Kiss Ass![]()

Stackars Sepahewe skakade av frossa i kylan, jag glömde kamerastativet hemmaWestW skrev:Skulle ha gett kameramannen några öl innan så kanske det inte hade blivit så skakigt.![]()
Såg kallt och blött ut. Men ni verkar ju vara riktiga entusiaster.![]()

Nej linsskyddet låg i min väskaKetogaN skrev:Gött, känns igen från förra året
Tipset till kameramannen är att ta av linsskyddet innan han slår på kameran så slipper man den där blåskiftningen när vitbalansen fuckar upp när kalibreringen misslyckas..
Härligt jobbat annars!![]()
/KetogaN
blåtonen kan bero på vädret kanske 
GSXR1100R skrev:Nej linsskyddet låg i min väskablåtonen kan bero på vädret kanske
![]()
GSXR1100R skrev:Stackars Sepahewe skakade av frossa i kylan, jag glömde kamerastativet hemma![]()
WestW skrev:Skulle ha gett kameramannen några öl innan så kanske det inte hade blivit så skakigt.
KetogaN skrev:nope, klassiskt vitbalansproblem.. på något sätt har den misslyckats med kalibreringen vid vissa klipp.
/KetogaN
sepahewe skrev:Det kan vara så att jag satt på kameran borta bakom kullen medans jag riktade den ner mot trätrallen och på så sätt lurade den......
Japp det köper vi, något att tänka på inför nästa filmningKetogaN skrev:Låter mycket troligt..![]()
![]()
Slarv i garaget straffar sig på bananPeno skrev:Kul, nu är det igång igen.
Maranata-Chris otur verkar tyvärr hålla i. Får bli ändring på det snart.

GSXR1100R skrev:Slarv i garaget straffar sig på banan![]()
JahasåChris Ash skrev:Jag kan lära mig att spänna muttrarna hårdare, kan du lära dig att luta mer än 5 grader från vertikalplanet?![]()
Vädret var inget problem! Kul med regnkörningTheDude skrev:Ojoj, synd att ni inte hade vädret på er sida, men ni verkade ha kul ändå![]()

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|