Film i 37 delar?

Min VLC spelar upp filmen, men det hackar i skarven och den tappar eventuella undertextspår.

Jag packade upp skiten och fick mycket riktigt en ISO.

Jag slängde skiten och tog hem en annan...

Testa XBMC vettja, klockrent att spela upp film & musik med och du kommer inte märka att du har ett gäng splittade filer.
Spelar upp alla film & musikformat du kan tänka dig och är riktigt snygg.
Har du tex dragit ner någon film som det fattas subtitles till finns det en funktion som går ut på dom 3 vanligaste subtitledownloadsidorna och letar upp rätt subtitles.
Plus att det finns en massa andra plugin som är lättinstallerade, för allt möjligt.
http://xbmc.org/

Testa XBMC vettja, klockrent att spela upp film & musik med och du kommer inte märka att du har ett gäng splittade filer.
Spelar upp alla film & musikformat du kan tänka dig och är riktigt snygg.
Har du tex dragit ner någon film som det fattas subtitles till finns det en funktion som går ut på dom 3 vanligaste subtitledownloadsidorna och letar upp rätt subtitles.
Plus att det finns en massa andra plugin som är lättinstallerade, för allt möjligt.
http://xbmc.org/

Jag kommer att köra XBMC på min HTPC eller AppleTV som jag kommer att skaffa i framtiden, men ids inte köra den på laptopen jag kollar film på i dagsläget.

Med TCP som protokoll har du redan inbyggd CRC-kontroll och med lite fart i snöret tar det mer tid att splitta till 80 småfiler än att tanka hem den stora.
1531156088.png
;-)

Stadsnätet med 100/10 med 5 IP-adresser och lastbalanserat på fyra av dem. Den femte förser släkten med trådlöst.

Offtopic men...
Lustigt att du länkar till just speedtest, som inte är i närheten av att presentera rätt prestanda för min lina :D Litar inte för fem öre på den.

Det är kanske inte alla som tankar från mig som sitter på 100/100.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D