Film: Husaberg

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Sämre motard förare får man leta efter, vet inte vem som var sämst den första eller andra föraren :hihi

Länk

Skulle snararare säga att sämre filmare får man leta efter!

filmningen var så patetisk vid vissa tilfällen så man orkar ju inte ens kolla hela... :huvet

vilka snygga efekter de har i filmen, typ den med jordbävning.. :hihi det mäste tråkiga och onödiga film jag sätt..!!! jag ger den 4 hattar av 5.

Alla som filmar mc-film... Eller vilken jävla film som helst...

LÅT BLI ZOOM-KNAPPEN FÖR I HELVETE! :)

Låt killen leka å lära. Han kan ju inte rå för att han inte föddes till proffs som alla vi andra eller hur? :rolleyes:

CoRuS skrev:
Låt killen leka å lära. Han kan ju inte rå för att han inte föddes till proffs som alla vi andra eller hur? :rolleyes:
så sant så sant. Alla har vi någon gång varit nybörjare. Visst, de flästa härinne kan säkert köra bättre än dem i filmen men vi har fortfarande väldigt mycket att lära, åtminstonde jag.. Och ta inte illa upp nu men jag tror att de flästa här även kört likadant någong gång. :brinnerup

philsson skrev:
... de flästa här även kört likadant någong gång. :brinnerup

Nähä, jag föddes till proffs sa jag, tro mig. Men jag började köra lugnare för att de som kört längre än mig blev så sura...

någon mer som tror på... :tomten

ja när fan blev det olagligt att vara nybörjare ? här inne är det inte faligt mycket prestige, shit

Krille-666 skrev:
Sämre motard förare får man leta efter, vet inte vem som var sämst den första eller andra föraren :hihi

ja tycker han som filma va sämst.... sen dom som körde....de kommer,som de va sagt här innan..
alla heter ju inte rossi å e natur fenomen.....

Äh, han var ju bättre på att slanga än RoLLER var i början (remember ?) :) Det är ju sådär man börjar och känner sig för - bra sätt att undvika tokkrascher med en gång. Men epeleptikern med kameran hade behövt ett stativ :fakta

CoRuS skrev:

He he du kommer väl ihåg när jag prövade din hoj? Men nu gör du saker som inte jag vågar göra!

Matthias skrev:
2040818
Krille-666 skrev:

ja tycker han som filma va sämst.... sen dom som körde....de kommer,som de va sagt här innan..
alla heter ju inte rossi å e natur fenomen.....

Man får juh ta det med en nypa salt. Menar inget illa mot dem! Övning ger färdighet :)

*/ ?>
Back