FILM: Hur ser det ut när Gulleplutt kör?

Det var kul med mer vidvinkel än vad som är brukligt. Handföringen var ett välkommet inslag och laptimern i bild var också kul. Men ska man inte under minuten? ;)

Det var kul med mer vidvinkel än vad som är brukligt. Handföringen var ett välkommet inslag och laptimern i bild var också kul. Men ska man inte under minuten? ;)

Det ska man. Jag körde 1:06 första dagen och tyckte jag var kung. 58:00 är ju pers så det var en bit ifrån. Men nästan alla körde kasst.

Känns som du fipplar en hel del med gas o koppling mer än nödvändigt. Kanske pga lite konstig växellåda? Svårväxlat?

Men annars, ruggigt skön kameravinkel! Blir tokigt sugen på att köra!

56.4 med stånkan gjorde jag iaf... :) Inte för att skryta, men säger bara det för att det drar upp minnen. Ska se om jag inte kan hitta min egna film.

Mja, är bara på min andra säsong på 2 hjul, så känner mig inte redo till att ta steget ännu. Vill nog även ha en annan hoj med, som är strictly för banåka, så det inte gör så mycket ifall man klotar med den.

Tokbra med vidvinkel! :tummenupp
Hur har du fått till det?? Originaltillbehör? Passar prylen alla Vid-Cams?

Eftersom du tackade alla du kört om så varsågod!! :tummenupp Mig fick du ju köra om många gånger och fastnade på filmen gjorde man också...när du körde om.

Till er som funderar på att gå licenskurs eller prova att köra bana så rekommenderar jag det. Även om man bara kört en eller en par säsonger. Det är asroligt och man lär sig betydligt mer om sig själv och sin hoj än man kan göra på gata. På bandagarna finns det lugna grupper där man kan börja att känna sig för. GP är snabb så det behöver man inte jämföra med när man är ny.

Jag tycker det ser ut som om han drar ifrån "den där RJ"...
...kör inte han "bara" en 600:a?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...