Valentinic
Maxar
H4 skrev:Ni såg väl på Gås Rider. Grabben där i slutet kunde wheela hur länge som helst, utan händer också.
Han har ju också lite bättre cykel än oss, tror jag.
Grabben är jag och min cykel kostar 3990Kr ny.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H4 skrev:Ni såg väl på Gås Rider. Grabben där i slutet kunde wheela hur länge som helst, utan händer också.
Han har ju också lite bättre cykel än oss, tror jag.

Rigge skrev:

Robban W skrev:En polare till mig slangade typ hela vägen till Västerås från Stockholm med sin LC4 ståendes på sadeln.
Fast han satte ner den 4-6 ggr men det är ju ändå typ 10 mil.
Duke Gollum skrev:Ja jobbigt som fan är det ju att cykla på bakhjulet, men visst går det. Har väl cyklat 20 minuter men då var man rätt mör, men det går ju lite fortare att ta det med hoj
Yamaha_Tobbe skrev:dra den om rövluvan också
Hi hi jo jag och ett par polare har blivit omkörd på framhjulet av den sammeNogger skrev:När vi hade varit på kullen i somras så "skröt" Kreuger här på forumet
att han hade åkt närmre 4 mil på slangen på väg ner så vi slog följe hem
han och jag, direkt när han plocka upp den på vägen hem (stående) så trippa jag mätaren och då åkte han nästan 2 mil, kändes som en evighet för mig som satt och åkte vanligt med båda hjulen i backen, men det är klart han fick ju stå... *fusk*![]()
Skönt att det gick att skippa fram litefattaliano skrev:jadu mycket bra fråga..!?
jag undrar lite hur man orkar kolla på hela den där filmen![]()
Ska skaffa kamera till sommaren så man får väll ta och slå det gamla rekordet och spela in det samtidigt men det finns väll ingen som kommer orka se det.lorkan skrev:HAha det tror inte jag på.![]()
Valentinic skrev:Grabben är jag och min cykel kostar 3990Kr ny.![]()
Speciellt om de inte har drevat om den som satan.Blondie skrev:E fan mer impad av killarna som kör promenadtakt med sina hojar.
Fürstenhoff skrev:När du åker i från Nortull i Stockholm till Arlanda avfarten på ett hjul så kan du ringa så skall vi ta ett race!!![]()
/Fürstenhoff.
Rigge skrev:http://sporthoj.years2.com/RnR.wmv Lite egotripp då, 9km i hård vind, jag var så trött därför la jag av.
Rigge skrev:
Licious skrev:Lägg märke till grabben som genom att sitta på tanken är minst lika grymm,
ca 9:30 in i filmen eller va det 8:30. ujujuj

Nogger skrev:När vi hade varit på kullen i somras så "skröt" Kreuger här på forumet
att han hade åkt närmre 4 mil på slangen på väg ner så vi slog följe hem
han och jag, direkt när han plocka upp den på vägen hem (stående) så trippa jag mätaren och då åkte han nästan 2 mil, kändes som en evighet för mig som satt och åkte vanligt med båda hjulen i backen, men det är klart han fick ju stå... *fusk*![]()
Kreuger skrev:4,5 mil på bakhjulet från Köping till Örebro känner jag mig också rätt nöjd med![]()
Jag såg det, tänkte va fan sitter han så där för. Han kanske tror att han ser cooool ut.Licious skrev:Lägg märke till grabben som genom att sitta på tanken är minst lika grymm,
ca 9:30 in i filmen eller va det 8:30. ujujuj

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |