Film: Gotland Ring 2007-06-03

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701 + 959 Corse
Vad sägs om ett par touringvarv på Gotland Ring från söndagens åkning?
Som vanligt är det enbart motorljud och vindbrus i filmsnutten :)

Gotland Ring 2007-06-03 (Snabb grupp)

(Tyvärr är linan en smula seeeeg.)

Bra film, tack!
Larzon och jag ligger framför dig och kör på pilot power, vad körde du på? I detta tempo var det inga som helst problem med däcken.
Det var riktigt kul att köra på gotland och jag hoppas att ni som skall dit nu till helgen får lika kul.

Bra film, tack!
Larzon och jag ligger framför dig och kör på pilot power, vad körde du på?
Jag kör på Supercorsa och de fick ett sedvanligt Pirellislitage på Gotland, dvs riktigt illa. Snudd på sopor av däcket på högersidan :näsblod

arrrrrrggggh.....

....fan va sugen man blir :gnissla ...vill dit igen...NU :yoparty

Kanonfilm...intressant för en rookie som mig att några av spårvalen och hur man jobbar i sadeln.:tummenupp :tummenupp

Ser ut att vara en rätt "snabb" bana, gentemot gälleråsen då vill säga. Är det så? Mycket över 100 hela tiden?

Jo den är lite snabbare än Åsen, mkt för att den har lite fler mindre raksträckor där hojen får sträcka lite på sig. Och dom flesta kurvorna är så mycket bredare än Åsen att farten därmed blir högre om man nyttjar banans hela bredd.

Kul film förresten, vi har en del också och mer ska det filmas helgen som kommer nu. Sen ska maestro Roller klippa ihop en Kalk-Rulle :tummenupp

/Nitrous

Jo den är lite snabbare än Åsen, mkt för att den har lite fler mindre raksträckor där hojen får sträcka lite på sig. Och dom flesta kurvorna är så mycket bredare än Åsen att farten därmed blir högre om man nyttjar banans hela bredd.

Kul film förresten, vi har en del också och mer ska det filmas helgen som kommer nu. Sen ska maestro Roller klippa ihop en Kalk-Rulle :tummenupp

/Nitrous

Får lägga på trimm då :rolleyes:
Gött ska det bli i alla fall, utnyttja banan ska vi nog försöka göra :yoparty :tungan

Bra filmat... kan vara kul att titta på när höstmörkret kommer och man vill se på godis:tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D