Film: Galen fransman leker med pappablå

Vad skulle det vara bra för? :död

..fransmän asso.. :kocko
 
Har legat uppe här förut... va roligare då för då va de nån som översatte alt han sa!!
 
finns de nån som kan översätta detta språk?`

iaf de han skriker ut genom sidorutan...

...var är alla besserwissrar när man verkligen behöver dom :va
 
Hur gör man för att se filmen?

Jag klickar på länken och kommer till en porrsajt.
Inte helt fel iofs..
 
"Han fjollar sig lite och säger; Åhh, titta flera stora farliga mc-poliser väntar på någon liten skoter(moped). Vad kasst, hur ska jag kunna locka dem till annat. Kanske med min familje kombi(breakfamilial). Killen sätter sig i bilen, säger till kamerakillen; var är du?. När han har vänt bilen, (utan bälte), showtime. Handbromssladd och han skriker; Mår ni inte bra!?? (Är ni sjuka??!!) Ge er på någon i er storlek!!(Ta någon stor istället för alla skotrar). Sen krånglar han innan han får igång megafonen. Då skriker han; "Morning Live i sändning". Sen skriker han typ samma några gånger. Lite hejarop på sig själv... När han gasar för fullt skriker han; Vois ca! . Se det!. Vid inbromsningen säger kamerakillen; lugna dig, lugna dig"
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top