FILM! - från RR festen 061007

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
uhm.. ingen!
En kortisfilm på ungefär 3 minuter (20Mb) med lite bus o börns..(mestadels Robz huliganImpreza)

Filmen kommer antagligen upp på RR sidan..

Tack alla för en rolig fest!!
/Thompa

EDIT1: de-interlacing kommer att göras i veckan..
EDIT2: vi får lägga ihop allt filmmaterial och göra en längre film vid tillfälle (har för mig att det var ett par till som filmade)

Last edited:
Swappe skrev:
2521990 En kortisfilm på ungefär 3 minuter (20Mb) med lite bus o börns..

Högerklicka/spara som
RR-festen 2006-10-07

Tack alla för en rolig fest!!

(kommentarer, ris o ros tages tacksamt emot)
/Thompa

EDIT1: de-interlacing kommer att göras i veckan..
EDIT2: vi får lägga ihop allt filmmaterial och göra en längre film vid tillfälle (har för mig att det var ett par till som filmade)

Det verkar som vissa hade kul iaf :D Balla bilar dom där sti´erna :)

Fan va du kör Robz! Ser nästan värre ut på film än när man såg det genom sökarn.

Kan nån fixa gruppköp på dom där STierna eller? En sån borde man ju ha...

:tummenupp :tummenupp
Kalas, Swappe - i vanlig ordning fixar du en välklippt proffsfilm, med vänster hand o på kort tid :Bugar

CorbenDallas skrev:
2522194 Fan va du kör Robz! Ser nästan värre ut på film än när man såg det genom sökarn.
Kan nån fixa gruppköp på dom där STierna eller? En sån borde man ju ha...
Vah?? Var du inte på hugget förra året när K fixade detta? :D
För att vara första gången på asfalt, gick det väl hyfsat - men faen vad mycket rappare o svårare allt är jämfört med snö! Försökte få till en stillastående piruett, vilket är jättelätt på snö... men asfalt verkar svårt.
(Ser på filmen att jag var tämligen nära att klippa en kon med arselet - hade inte styr där riktigt....)

/Dags o lägga sig o brutalsova :yoparty

Robz skrev:
2522252
För att vara första gången på asfalt, gick det väl hyfsat - men faen vad mycket rappare o svårare allt är jämfört med snö! Försökte få till en stillastående piruett, vilket är jättelätt på snö... men asfalt verkar svårt.
(Ser på filmen att jag var tämligen nära att klippa en kon med arselet - hade inte styr där riktigt....

tjenis robz...
ser kul ut..du har lite för lite effekt för att kunna leka kungligt på asfalt..
men allt går säger dom..fortsätt träna och kom ihåg att vänsterbroms och handbroms är din bäste vän även på en 4x4 bil..
hör av dig ang körlektioner:D :tummenupp

@ Swappe

kalas rulle..bra musik..bra klipp.

Easy_Mike skrev:
2523033 tjenis robz...
ser kul ut..du har lite för lite effekt för att kunna leka kungligt på asfalt..
men allt går säger dom..fortsätt träna och kom ihåg att vänsterbroms och handbroms är din bäste vän även på en 4x4 bil..
hör av dig ang körlektioner:D :tummenupp
@ Swappe
kalas rulle..bra musik..bra klipp.

#Nåja, 280hk räcker iaf för mig.
#Handbroms fungerar inte speciellt bra på symmetrisk 4-hjuldrift eftersom att även framhjulen låses.
#Har svårt att tänka mig att du kan överföra dina kunskaper från TV-spel till praktik... men jag kan ju ha fel.

Robz skrev:
2527645 #Nåja, 280hk räcker iaf för mig.
#Handbroms fungerar inte speciellt bra på symmetrisk 4-hjuldrift eftersom att även framhjulen låses.
#Har svårt att tänka mig att du kan överföra dina kunskaper från TV-spel till praktik... men jag kan ju ha fel.

jag tänker inte gå in på detaljer.. MEN:

280hk på symmetrisk fyrhjulsdrift är inte tillräckligt för att kunna leka kungligt på asfalt,okaaay?det har med naturlagar att göra..inget varken du elr jag rår på.

EDIT: glömde handbromsen,hade ingen aning om att den var konstruerad så.utan frihul med anliggande diff.. på en 4x4..måste vara ett elände att kunna svänga stillastående så som du beskriver det.
som sagt så har jag ingen koll på själva drivningen..antog att den va konstruerad på samma sätt som en Calibra turbo ...o där funkar handbromsen kanon...till det jag menade.

vad mina kunskaper ang bilkörning behagar så vet du horseshit om det , okaaay?jag har inte alltid varit en fattig familjeförsörjare,jag har diverse meriter inom bilsportens värld som du inte har en aning om.

tv spel var aldrig ngn diskution elr svarade du på ngn annan tråd?:rolleyes:

...onödig kommentar...borttagen...

adios muchachos.:D

Last edited:
Robz

Skall du ha ett fett tips ?

Burna inte så med en subbe på asfalt, dom tål det inte (är som att be om ett ras)

inte änns om lådan/drivlinan e grupp A kittad så håller den för sånt

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...