film från datorn till mobilen

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
hallihallå! :) jag försökte lägga över en vanlig film från datorn till mobilen men mobilen fattade inte att det va en film, så det enda jag kunde göra med den var att skicka filen. Så jag undrar helt enkelt hur jag får mobilen att fatta att det är en film? har hört att det finns ngt program men jag hittar det inte...:va

mobil: SE k750i

hallihallå! :) jag försökte lägga över en vanlig film från datorn till mobilen men mobilen fattade inte att det va en film, så det enda jag kunde göra med den var att skicka filen. Så jag undrar helt enkelt hur jag får mobilen att fatta att det är en film? har hört att det finns ngt program men jag hittar det inte...:va

mobil: SE k750i

Har du lagt filmen bara rakt av till mobilen? Om så är fallet så går det inte utan du måste göra om den till *.3gp

Har du lagt filmen bara rakt av till mobilen? Om så är fallet så går det inte utan du måste göra om den till *.3gp

Eller *.mp4 vilket funkar utmärkt på SE 800i den o K750i är väl i stort sett samma tfn.

Finns en uppsjö av program som kan konvertera mellan diverse format, vissa gratis och andra kan du prova ett tag.
Googla efter "convert 3gp" eller "mp4" så hittar du säkert något användbart.

Lycka till

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...