GSXR1100R
The older i get the faster i was
Bitmaps då?Babar skrev:2338095Den ska du nog fimpa för wmv. Ger filer som inte är 100% kompatibla med wmv-formatet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bitmaps då?Babar skrev:2338095Den ska du nog fimpa för wmv. Ger filer som inte är 100% kompatibla med wmv-formatet.
GSXR1100R skrev:2338177Bitmaps då?
Nej, det klart...valmers skrev:2338132Nej. Det var massvis med folk som körde 1.20-1.25 på licensträningarna på Bike Week. Inga problem bara folk håller spåret.
När man är bland dom snabbaste i snabb gatgrupp så kan man fundera på att ta licens, men iof så har tex backlund aldrig kört i gatgrupp och han är ju rätt snabb.raukroland skrev:2338398Nej, det klart...
Menade inte att man skulle vara ivägen på det sättet utan mer att man känner sig ivägen när man blir omkörd till höger och vänster mest hela tiden för att man är långsam...![]()
Det är ju aldrig kul att vara långsammast på banan...
Babar skrev:2338002Vad har du kodat den filmen med? Den är inte en spelbar här om man kör windows mediaplayer. Får inte ens in den i nåt av alla redigerings o konverteringsprogram jag har. Enda jag ens lyckas öppna filmen med är VLC-player.
Tack för denna info, jag som trodde att det var något fel på mina filer, keep up the good workJohn skrev:2338733Det beror på servern.
Den har problem med lagringsdisken för filmerna, och börjar tyvärr bli oprecis. WMV-filerna är tydligen känsliga, så problemen uppstår med dessa filer.
Nya hårddiskar är på väg och ska ersätta den nuvarande.
Ber om ursäkt för problemen.
Varför det?Nursey skrev:2338359Lyckades se filmen fast det var hackigt.
(inser att jag ALDRIG kommer lära mig köra bana)
valmers skrev:2338828Varför det?
Nursey skrev:2338947Jag kan ju inte ens hålla rätt spår på onsdagsturen på en landsväg![]()
(jag VILL köra bana)
Ja det gäller bara att ta första steget.Johansson skrev:2338972Det är bara att be om hjälp av en instruktör eller erfaren chaufför på närmaste bandag. Alla har någon gång varit nybörjare ju.
Precis, som du. Du följde mig i spåret ända tills jag drog på efter ett par varv. Då missade du alla spår.GSXR1100R skrev:2339459Ja det gäller bara att ta första steget.
Det kommer jag inte ihåg...valmers skrev:2339722Precis, som du. Du följde mig i spåret ända tills jag drog på efter ett par varv. Då missade du alla spår.![]()
Det finns på film.GSXR1100R skrev:2339916Det kommer jag inte ihåg...
Hmmm har jag filmat mig självvalmers skrev:2339921Det finns på film.![]()
valmers skrev:2339921Det finns på film.![]()
Jalle och jag cirkulerade på 1.16-tider under sista dagen, och Jalle påpekade att han åkte ett par sekunder fortare "in the good old days". Eller hur, liksom.Chrille skrev:2342425Åldern tar ut sin rätt även på de riktiga kämparna. Undrar om Jalle inte körde fortare än så på sin allra första B-tävling på Åsen. Det skriks inte 'God of thunder' i den hjälmen längre...
Ska ni inte köra fortare än så så kan ju jag hoppa på igen
Men det värmer i själen att höra "Alla som har däckvärmare är gay!!"
Jag är inte alls avundsjuk, jag spenderade helgen med småbarnsfamiljer, korvgrillning och barnpassning och det är JÄVLIGT ROLIGT!!!
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |