Den 4:e Maj hölls ett evenemang på Sturup Raceway här i Skauneland. Det var Radical Riders som hade anordnat en bankörning i anslutning till det ökanda mopperacet.
Filmen är tät och actionspäckad med ett ledmotiv i rockigt manér. Några kända profiler som syns i filmen är GSXR1100R, Zilversurfer, Pålle, Json, Fixx, Kajlyl mfl.
Filmen är DivX-kodad, 3 minuter och 44 sekunder lång och har en filvikt på 42MB. Har ni problem med uppspelningen rekommenderar jag att ni installerar en nyare utgåva av DivXcodecet. Förslagsvis DivX 5.05 som finnes här.
Tusen tack för era trevliga kommentarer . Sitter ju här och rodnar nu . Härligt att ni gillade den. Ert stöd sporrar mig till att göra ett ännu bättre jobb på mopperacefilmen. Den kommer utan tvekan att bli minst lika bra.
Dessvärre anlände jag till SRW aningen sent och hann bara filma lite halvlite på bankörningen, så jag fick mest med material från licensgruppen. Men jag funderar på att närvara på någon ytterligare bankörning, och för att inte förglömma nästa mopperace med tillhörande bankörning. Fick med fyra gånger så mycket råmaterial från mopperacet så jag har verkligen en god grund att bygga filmen på. Dessutom har jag tid nu när alla prov och projektarbeten i skolan är inlämnade. Räkna med att mopperacefilmen kommer inom kort.
Micke är så snabb så han hinner två varv när andra kör ett, det måste återspeglas i filmen för att det inte ska bli science fiction av det .
Klippte ihop en liten promotionfilm till dig. Hoppas du gillar musikvalet. Sprid den som du behagar, upp med den på din webbsida. Håll tillogodo :
38 sekunder lång, 6.51MB filvikt, DivX-kodad (se till att ha deras nyaste codec installerat). http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/kahler.avi
Klippte ihop en liten promotionfilm till dig. Hoppas du gillar musikvalet. Sprid den som du behagar, upp med den på din webbsida. Håll tillogodo :
38 sekunder lång, 6.51MB filvikt, DivX-kodad (se till att ha deras nyaste codec installerat). http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/kahler.avi