Film från bankörningen på SRW den 4:e Maj

KNAS

Fotograf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EOS 1D MKII
Den 4:e Maj hölls ett evenemang på Sturup Raceway här i Skauneland. Det var Radical Riders som hade anordnat en bankörning i anslutning till det ökanda mopperacet.

Filmen är tät och actionspäckad med ett ledmotiv i rockigt manér. Några kända profiler som syns i filmen är GSXR1100R, Zilversurfer, Pålle, Json, Fixx, Kajlyl mfl.

Image111.jpg
Image10.jpg

Image7.jpg
Image3.jpg

Filmen är DivX-kodad, 3 minuter och 44 sekunder lång och har en filvikt på 42MB. Har ni problem med uppspelningen rekommenderar jag att ni installerar en nyare utgåva av DivXcodecet. Förslagsvis DivX 5.05 som finnes här.

Filmen finns här för nedladdning.

Jag skulle mycket gärna vilja höra era åsikter om filmen :).

Tack på förhand och enjoy :) - Claes

Last edited:
Bra musik & bra mixat Knas, jag ger 5 styren till denna kanonrulle :tummenupp

Fet rulle! Snyggt klippt, bra vinklar!!!
Fast, det var en grön cykel som syntes lite väl mkt. Betalade han bra eller??? :D :D :D :D

Klart sköna klipp annars. Json ser jäkla snabb ut när han jagar motarder och Oscars omkörning av Gamlot. Det ser tajt ut nere i högern... :tummenupp

Skoj med fler som filmar!!!

fastwheeler skrev:
Finns ju med i första inlägget oxå :rock
...Som editerades efter cbjorkmans inglägg ;)

Skit najs film!! tycker det är kul med lite annat än bara tank-cam :)
OCH JAG VAR MED :rock :rock :rock
...bara en sväng men kul som f*n iaf :bow

mkt fin

grym rulle... blev chockad när jag ser mig själv som först ute på banan också.. grymt nice ;)

Tusen tack för era trevliga kommentarer :). Sitter ju här och rodnar nu :rodnar. Härligt att ni gillade den. Ert stöd sporrar mig till att göra ett ännu bättre jobb på mopperacefilmen. Den kommer utan tvekan att bli minst lika bra.

Dessvärre anlände jag till SRW aningen sent och hann bara filma lite halvlite på bankörningen, så jag fick mest med material från licensgruppen. Men jag funderar på att närvara på någon ytterligare bankörning, och för att inte förglömma nästa mopperace med tillhörande bankörning. Fick med fyra gånger så mycket råmaterial från mopperacet så jag har verkligen en god grund att bygga filmen på. Dessutom har jag tid nu när alla prov och projektarbeten i skolan är inlämnade. Räkna med att mopperacefilmen kommer inom kort.

Micke är så snabb så han hinner två varv när andra kör ett, det måste återspeglas i filmen för att det inte ska bli science fiction av det ;).

Tack ännu en gång :).

KNAS skrev:

Micke är så snabb så han hinner två varv när andra kör ett, det måste återspeglas i filmen för att det inte ska bli science fiction av det ;).

Tack ännu en gång :).

Höhöhö har du sniffat lim nu igen :squid

/Herr Blåflagg

KNAS skrev:
Fick med fyra gånger så mycket råmaterial från mopperacet så jag har verkligen en god grund att bygga filmen på.
Fick du rå material över ifrån licens gruppen? har du nått där jag syns så tar jag gärna emot ett klipp :hej

/Herr egenkär :kär

kajlyl skrev:
Fick du rå material över ifrån licens gruppen? har du nått där jag syns så tar jag gärna emot ett klipp :hej

/Herr egenkär :kär
Klippte ihop en liten promotionfilm till dig. Hoppas du gillar musikvalet. Sprid den som du behagar, upp med den på din webbsida. Håll tillogodo :) :
38 sekunder lång, 6.51MB filvikt, DivX-kodad (se till att ha deras nyaste codec installerat).
http://mattias.no-ip.com/gastkonton/knas/kahler.avi

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back