Film från 6/6

Teejay

..
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
Ett par stycken
Mors!

Rullade för första gången ut på Sturup idag och blev glatt överraskad utav banan! :) Förstår inte alls folk som säger att den är liten, gropig och dittan o dattan. :va

Jag körde med kamera idag och filmerna (3st) som spelades in i Röd grupp lägger jag ut på http://www.smcskane.com/film/emse och där kommer de att ligga minst månaden ut. Jag ber om ursäkt för mina "märkliga" spårval i en del kurvor lovar att bättra mig till nästa gång.. :)

Kör lungt där ute och tack för en trevlig em på banan!

Last edited:
Finns det några stillbilder från körningen?

Tror inte det, såg inga fotografer att posera extra för. Så jag posera extra iallafall :yoparty

... Själv så hade man sten koll på de som fotta.... ligger ni o kollar på banan eller?

Själv har man gpsen i lurarna som säger till när de e dags o svänga så man kan koncentera sig på o se bra ut på bild:rolleyes:

Sista filmen var ju riktigt najs, speciellt slutet. En riktigt snygg kille i blått skinnställ som kommer farandes där :D
Synd du klipper när det blir som mest spännande :tungan

Kul med film o att du delar med dig! :tummenupp

Last edited:
Kamera?

Bra filmer, förvånansvärt bra kvalitet. Vad använder du för kamera? Hur har du satt fast den?

... Själv så hade man sten koll på de som fotta.... ligger ni o kollar på banan eller?

Själv har man gpsen i lurarna som säger till när de e dags o svänga så man kan koncentera sig på o se bra ut på bild:rolleyes:

... :D

Väl Mött På Banan,

Kameran jag använder är en Samsung VP-X300L, jag tejpade fast det externa kameraögat på kåpan.

Jag har dock fortfarande lite problem med vart jag har huvudenheten, den här gången huttade jag in den under sadeln men där skakade den runt en hel del därav att filmerna klipper på lite konstiga ställen.. :huvet

Skall bygga lite fästen till den nu under veckan och testa på nästa körning igen.

Akta er för de elaka bilarna!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...