Benny C
Stadig men lite på sladd
- Gick med
- 9 May 2008
- Hoj
- 2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Filmade lite på banan som vanligt. Var lite fartskillnader i snabb grupp och det enda man kan ha synpunkter på är de som är snabbare än resten skulle ta bara lite mer hänsyn och göra omkörningar på bättre sätt. Det blir extra viktigt när det är lite större fartskillnader än om alla kör lagom jämt.
Utöver den lilla minuset tyckte jag det funkade bra och att alla verkade ha skoj trots att tempen steg till 28C lagom till 17 tiden...galet vad varmt det blev.
Har klippt bort det mesta av soloåkningen och behållt det med deltagare på. Pass 3 då körde jag dock lite fortare och stannade inte bakom någon utan åkte runt och hade trevligt och letade tussilago.....hittade inte en enda...
Första Passet
[YOUTUBE-ID]OzK5i1Qn1lI[/YOUTUBE-ID]
Andra Passet
[YOUTUBE-ID]Bel2238Nscg[/YOUTUBE-ID]
Tredje Passet
[YOUTUBE-ID]V2mTm05Tm0c[/YOUTUBE-ID]
Kommer även från kameran bakåt när jag kommit på hur man omvandlar full HD till läsbar fil för mina redigerins program......de vill inte fatta filformatet
Utöver den lilla minuset tyckte jag det funkade bra och att alla verkade ha skoj trots att tempen steg till 28C lagom till 17 tiden...galet vad varmt det blev.
Har klippt bort det mesta av soloåkningen och behållt det med deltagare på. Pass 3 då körde jag dock lite fortare och stannade inte bakom någon utan åkte runt och hade trevligt och letade tussilago.....hittade inte en enda...
Första Passet
[YOUTUBE-ID]OzK5i1Qn1lI[/YOUTUBE-ID]
Andra Passet
[YOUTUBE-ID]Bel2238Nscg[/YOUTUBE-ID]
Tredje Passet
[YOUTUBE-ID]V2mTm05Tm0c[/YOUTUBE-ID]
Kommer även från kameran bakåt när jag kommit på hur man omvandlar full HD till läsbar fil för mina redigerins program......de vill inte fatta filformatet
Last edited: