Film: F.U.F MC - "Chapter 1"

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Film: F.U.F MC - "Chapter 1" <-- ta bort tråden tack!

Har plockat bort filmen då vissa medlemmar ville ha den "internt" bara, nästa film får bli "public" för alla.

Sorry!

Ps. Kan man inte ta bort en tråd?

/hyll

Last edited:
Färdig laddad om 12 min! Du får höra vad jag tycker efter filmen! haha

Men jag gillar att du berättar hur ni blev en grupp och bakgrunden till filmen! Och att du kör motard gör inte saken sämre!

1,15 GB? Oj... Nja, det är nog too much för mig.

Japp det blir tyvärr ganska stort om det är 720p, sen är den ju på nästan 30 min med, det går tyvärr inte att komprimera så mycket mer utan att tappa allt för mycket i kvalité. :(

Men med dagens internet så borde det ju inte vara några problem...

Japp det blir tyvärr ganska stort om det är 720p, sen är den ju på nästan 30 min med, det går tyvärr inte att komprimera så mycket mer utan att tappa allt för mycket i kvalité. :(

Men med dagens internet så borde det ju inte vara några problem...

äsch dont mind him...den tankar ner i 1.0 MB/sek

Färdig laddad om 12 min! Du får höra vad jag tycker efter filmen! haha

Men jag gillar att du berättar hur ni blev en grupp och bakgrunden till filmen! Och att du kör motard gör inte saken sämre!

Tack tack, jo lite info tycker jag personligen gör en film lite roligare, allt för få som orkar skriva något.
Hehe jo men min Husa köpte jag EFTER sommaren så jag har bara haft den på två "jungfrufärder" i november tyvärr, jag längtar så in i hel.... till våren! ;)

Då när allt spelades in körde jag en Kawa z1000.

Då när allt spelades in körde jag en Kawa z1000.

:va tappade lusten att se filmen helt plötsligt:tungan

Skämt å sido, ja skulle också vara grymt sugen att få köra hojen på riktigt under sommaren! Din hoj är riktigt fet!:yoparty

Filmen är färdig nu, hörs om en stund!

Last edited:
Japp nu har man kollat på filmen och den hade väldigt bra bildkvalitet. Underhållningskvalitet var inte lika bra tyvärr. Kanske blir bättre när du sitter på din motard i sommar?

Japp nu har man kollat på filmen och den hade väldigt bra bildkvalitet. Underhållningskvalitet var inte lika bra tyvärr. Kanske blir bättre när du sitter på din motard i sommar?

Som sagt, tanken var inte att köra på slangen och gasa som om det vore bulten utan bara en "skön" film.
Sen om man uppskattar sånt är en helt annan sak, man är olika. Trist att man inte filmade hela sommaren då hade det garanterat varit bättre material att arbeta med, vi åkte på så många goa vägar i somras!
Detta var tyvärr det som fanns från de tre sista körningarna men nästa sommar är vi tillbaka och då på en motard (för min del), då blir det bus och skoj!

helt oki film!! lite omväxling med att de typ bara va körning. och skapligt lagligt. brukar ju inte vara så!

Tyckte den var helt okej...Verkade som dem flesta var posörer..Visst jag gillar att stå och snacka skit mellan körningarna men kändes som det var för mkt snack och för lite åka..Sen snacket om att åka fort hela tiden och åka på slangen behövs inte för en schyst film..Mer åka och mer tuttar så får ni en 5:a av mig :P

Som sagt, tanken var inte att köra på slangen och gasa som om det vore bulten utan bara en "skön" film.
Sen om man uppskattar sånt är en helt annan sak, man är olika. Trist att man inte filmade hela sommaren då hade det garanterat varit bättre material att arbeta med, vi åkte på så många goa vägar i somras!
Detta var tyvärr det som fanns från de tre sista körningarna men nästa sommar är vi tillbaka och då på en motard (för min del), då blir det bus och skoj!

Ja jag förstår det, men när filmen är för "skön" så tappar man intresset ganska fort. En film måste variera lite då och då så att den breda publiken inte lessnar. Jag menar hur kul är det att titta på när du kör i nästan "laglig" tempo under hela filmen och lite skitsnack mellan grabbarna mellan körningarna..

Kan förstå att filmen är mer riktad åt gänget än hela sporthoj, det blir mkt roligare för föraren som tittar på sitt egna material än för andra tittare. Försök att få me lite wheelies ur förarens vinkel, det är väldigt kul att titta på. Samt lite mer bus! Tror att det inte kommer vara något problem nästa säsong med lite mer material att leka med samt din motard! :tummenupp

förstår inte vitsen med att lägga filmen på sh? materialt är bara trevligt för dom som var me. annars är 1.15 gb och 28 minuter film där de bara tuffas runt ganska tråkigt:)

Jag tyckte det var en skön och föredömlig film. Man blir rätt less på att se folk köra om bilköer i 150 på bakhjulet och köra allmänt som idioter efter ett tag. Mycket roligare att se lite finåkande då, speciellt med så här bra bildkvalité och musik.

Bra jobbat! :tummenupp

Å andra sidan får jag väl hålla med att det blev lite enformigt stundvis. Skulle ha haft med lite bilder från nån bankörning eller liknande för lite extra krydda.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back