[Film] Första gången på MC...

Tanken är sådär. Det är en s.k "stunt-tank". För att sitta, stå på, snurra på osv.
Anledningen den wheelade så där var för att han dumpa kopplingen hårt, men oxå att det troligen satt ett hejdundrans stort bakdrev på.

Swedie skrev:
Tanken är sådär. Det är en s.k "stunt-tank". För att sitta, stå på, snurra på osv.
Anledningen den wheelade så där var för att han dumpa kopplingen hårt, men oxå att det troligen satt ett hejdundrans stort bakdrev på.

Jaha ja!
Men det var helt klart en snygg 12a. :hihi
Nån som vill informera den dumme fjortisen om vad det är för hoj? Gsxr? Jag kan bara om det står med stora bokstäver på sidan :banana ...

Speedsoda skrev:
Jaha ja!
Men det var helt klart en snygg 12a. :hihi
Nån som vill informera den dumme fjortisen om vad det är för hoj? Gsxr? Jag kan bara om det står med stora bokstäver på sidan :banana ...
Honda CBR 929 eller 954 ser det ut som....

Tror det finns en anledning till att man bör köra moppe först innan man ger sig på en "STOR STARK BEST" :hihi

De kunde väl informerat honom att ifall man inte knäpper hjälmen så finns det en risk att den trillar av och då kan man få ont i huvudet? :3freak

Tjet skrev:
De kunde väl informerat honom att ifall man inte knäpper hjälmen så finns det en risk att den trillar av och då kan man få ont i huvudet? :3freak

Exakt. Jag skulle även lasta instruktören för incidenten. Eleven gjorde i stort sett helt korrekt och enligt de bristfälliga instruktionerna. "Let it out slow and give it a litle gas".

Mohahaaa... Kul att se en sån där sak med en "skithoj" och utan personskador. Snygg tanken var :hihi

Jag fattade inte hur man skulle koppla o allt på moppe när jag var 11, så min kära pappa lärde mig köra bil då och sen gick det bra :va :pannkyss

Doh! Vågen på Twinsugarns konto :huvet

Killen som körde fick nog inte blodad tand. Kommer nog inte gå i närheten av en hoj igen. :notme :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT