Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J.Andersson skrev:2330216Med Peppe.K, Christer å många andra LMSare i spetsen. Det som vi hann filma från karlskoga kom visst med också![]()
Är ingen proffsfotograf har heller inget stativ så skippa de konstruktiva kommentarerna.
Sviestad
J.Andersson skrev:2330267högerklicka - spara som?
J.Andersson skrev:2330768Det skall vara så! =)
J.Andersson skrev:2330216Med Peppe.K, Christer å många andra LMSare i spetsen. Det som vi hann filma från karlskoga kom visst med också![]()
Är ingen proffsfotograf har heller inget stativ så skippa de konstruktiva kommentarerna.
Sviestad
Har inte du video?frollo skrev:2330946Är det från igår ?
//Mange

Swedie skrev:2331013Har inte du video?
Det har jag oxå förresten, fast endast på alicia...
någon som filmade min framfart?![]()
Äh, vilket vobbel?frollo skrev:2331021Jag har 2 pass från hojen. Men det är ju det där med att få in det på datan ...Men ja jobbar på det.
Du är med lite där swedie. Ditt wobbel in i bergskurvan![]()

Swedie skrev:2331075Äh, vilket vobbel?
väntar på videon dårå!
jag har ftp...frollo skrev:2331387Heheh ja du vet det där som du knappt märkte...Ska se vad jag kan göra om jag kan få upp filmen här.
//Mange
Eller menar du att det är tisdagen som tränar? 
ja är väll inte i alla sinnens fulla bruk när jag sitter och renderar kl 01.20 sen stavar jag som en kratta också, men då hör jag iaf till majoriteten här på forumet!Alx skrev:2331584Tisdagsträning är ett ord Jimmy!Eller menar du att det är tisdagen som tränar?
Blir det svart för att du filmar kortare än vad låtarna är eller?
J.Andersson skrev:2331586ja är väll inte i alla sinnens fulla bruk när jag sitter och renderar kl 01.20 sen stavar jag som en kratta också, men då hör jag iaf till majoriteten här på forumet!
hehe as!Alx skrev:2331594Japp! Stava kan jag inte heller men särskrivningar är kul att gnälla på andra för!
Kul att ses igen, klipp nu film så vi kan njuta av långsamma knäskrap med posörhäng.Bikerbitch skrev:2331088Jag har nog fångat dig på film Swedie, ska bara vänta på att arbetspasset är slut så jag får gå hem till datorn![]()

GSXR1100R skrev:2331631Kul att ses igen, klipp nu film så vi kan njuta av långsamma knäskrap med posörhäng.
![]()

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!