FILM: En helt vanlig tisdagsträning på Sviestad

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Med Peppe.K, Christer å många andra LMSare i spetsen. Det som vi hann filma från karlskoga kom visst med också:huvet
Är ingen proffsfotograf har heller inget stativ så skippa de konstruktiva kommentarerna.

Sviestad

J.Andersson skrev:
2330216 Med Peppe.K, Christer å många andra LMSare i spetsen. Det som vi hann filma från karlskoga kom visst med också:huvet
Är ingen proffsfotograf har heller inget stativ så skippa de konstruktiva kommentarerna.

Sviestad

Filmen stannar efter 30 sec.

\Masonit

J.Andersson skrev:
2330267 högerklicka - spara som?

sista halvan av filmen är bara svart för mig... censur kanske? var det inte då du filmade hojen som brann?

J.Andersson skrev:
2330768 Det skall vara så! =)

ehhh varför? Som sagt så skulle ett stativ göra underverk för dig. Nästan så vi skulle skrammla ihop pengar till ett.

Är det från igår ?

//Mange

J.Andersson skrev:
2330216 Med Peppe.K, Christer å många andra LMSare i spetsen. Det som vi hann filma från karlskoga kom visst med också:huvet

Sviestad

Jag har 2 pass från hojen. Men det är ju det där med att få in det på datan ...Men ja jobbar på det.
Du är med lite där swedie. Ditt wobbel in i bergskurvan:tummenupp

Swedie skrev:
2331013 Har inte du video?

Det har jag oxå förresten, fast endast på alicia...

någon som filmade min framfart? :tungan

frollo skrev:
2331021 Jag har 2 pass från hojen. Men det är ju det där med att få in det på datan ...Men ja jobbar på det.
Du är med lite där swedie. Ditt wobbel in i bergskurvan:tummenupp
Äh, vilket vobbel? :hihi

väntar på videon dårå!

Tisdagsträning är ett ord Jimmy! :7peta Eller menar du att det är tisdagen som tränar? :tungan

Blir det svart för att du filmar kortare än vad låtarna är eller?

Alx skrev:
2331584 Tisdagsträning är ett ord Jimmy! :7peta Eller menar du att det är tisdagen som tränar? :tungan

Blir det svart för att du filmar kortare än vad låtarna är eller?
ja är väll inte i alla sinnens fulla bruk när jag sitter och renderar kl 01.20 sen stavar jag som en kratta också, men då hör jag iaf till majoriteten här på forumet!

J.Andersson skrev:
2331586 ja är väll inte i alla sinnens fulla bruk när jag sitter och renderar kl 01.20 sen stavar jag som en kratta också, men då hör jag iaf till majoriteten här på forumet!

Japp! Stava kan jag inte heller men särskrivningar är kul att gnälla på andra för!

Bikerbitch skrev:
2331088 Jag har nog fångat dig på film Swedie, ska bara vänta på att arbetspasset är slut så jag får gå hem till datorn ;)
Kul att ses igen, klipp nu film så vi kan njuta av långsamma knäskrap med posörhäng.

:pannkyss

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...