Film: Ego MostWanted

Det är lag på att lägga ut namnen på låtarna i klippet!!

Helt ok, fast lite väl mkt tankcam i streck. Jag vill me kunna köra bakhjul.
 
HanneZ skrev:
Det är lag på att lägga ut namnen på låtarna i klippet!!

Helt ok, fast lite väl mkt tankcam i streck. Jag vill me kunna köra bakhjul.
HanneZ: Fightclub soundtracket... Bakhjul kan alla köra som vill, de kommer...
 
Yeah!
Skön åkning och intro á la MikkE ;)

Kanske blanda lite mer och inte bara ha åkning de sista minutrarna?
 
En till som tror att han är gååstrajder, skönt o se att du inte körde ihjäl dej :kocko
 
helt sjukt!

MostWanted skrev:
Ny film av mig. Lite posering, lite bakhjul i mån av det ja kan, och lite annat...

http://cayle.mine.nu/sporthoj/mikke/test.wmv

Nu blir det lugnt nån vecka framöver lyckades få till en lowsider med hojen idag. :3freak :näsblod

kärlek! säger bara kärlek.
den var skön, känndes lite skumt att man kännde igen sig på vägen. vet ingen från stan som gjort en film i norrköping. det var kul att se? se om jag håller måttet i sommar så kan du få gästspela imin film :banana
mvh björk
 
TERMINATOR skrev:
En till som tror att han är gååstrajder, skönt o se att du inte körde ihjäl dej :kocko


Så jävla farligt var det väl inte? Föredömligt sakta genom bebyggelsen och inga tokomkörningar.
 
Jaha, det går att uila med 25kW ser jag... över 200 verkar inte heller vara några problem. ;) Kul med film. :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top