Film: Dumheter på Motard

petterekman skrev:
Tänkte fråga vilken den röda motarden med aluboxram var, men eftersom jag läste HELA tråden innan jag svarade (ge mig beröm nu! :D ) så fick jag veta att det är en CRF 450... Tack, vem det nu var som påpekade detta... :bow

Men nu vill jag veta: Vad heter den första låten när ni kör genom stan, "Damn it feels good to be a gangster... osv. osv" Är väldigt skön! :tummenupp :rock

Nu vill jag ha motard ÄNNU MERA! Buäää! :fakta

EDIT: Förresten, MYCKET BRA FILM! Tycker dock att början är lite tradig när man bara kör fram och tillbaka på en raka, betydligt skönare när ni kör i stan! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Den heter "damn it feels good to be a gangsta" och det är "geto boys"som ha gjort den...sökte den ett tag men tills slut hittade jag den

Ftp'n måste tyvärr stänga nu över natten. Beklagar. Den är igång igen under morgondagens förmiddag.

Låten i inledningen heter "White Zombie - Electric Head pt.1 (The Agony)" för den som undrade.

Det var så själva fan att det inte funkar :mad:

Har du MSN kan jag skicka den till dig, PM:a isåfall

Efter vad som har sagts måste jag se den, jag kan tyvärr inte acceptera ngt annat!

:rock :rock :rock :rock

Alla som har probs med codec och annat skit....
gå in på www.divx.com leta rätt på dr. divx test version 15 dagar.
Ladda hem och installera. gå in på play file i dr. divx när du installerat. Sen fixar dr.divx resten.
Har funkat klockrent för mig ialla fall

moral och etik, nja kanske i nästa liv

CODEC

Det är någon codec som fattas för mig,den där div x spelaren har jag provat men den funkar inte!
Är det någon som vet vad man ska ha för codec och var man kan hitta den så är jag super tacksam!! Man börjar ju bli riktigt nyfiken på den där rullen nu när man läst kommentarenra!! :cool: Tack på förhand mvh Nicklas,C

Trevligt när saker ligger på lite fortiga sidor... :D

Bifogat

• fort.jpg
    fort.jpg
    44.9 KB · Visningar: 186
Klockren rulle !

Är så jävla kåt på en Motard... gärna husaberg! Bus bus å åter bus! :tuttar :banana :whip

Re: CODEC

COBRAN skrev:
Det är någon codec som fattas för mig,den där div x spelaren har jag provat men den funkar inte!
Är det någon som vet vad man ska ha för codec och var man kan hitta den så är jag super tacksam!! Man börjar ju bli riktigt nyfiken på den där rullen nu när man läst kommentarenra!! :cool: Tack på förhand mvh Nicklas,C

Det är "MPEG-2 I-frame Video Codec " finns att hämta här:http://www.etymonix.com/download/download.htm
MPEG-2 VfW Codec v1.10

Kanske finns nån bättre men den fungerade i min Mediaspelare 9 iaf.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...