sportbike
Guest
Det är svårare med en ducati.. för man vet ju inte om den tänder varje gång...![]()
Noterat, och kommer att användas som hållhake nästa gång bilen pajar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är svårare med en ducati.. för man vet ju inte om den tänder varje gång...![]()
Noterat, och kommer att användas som hållhake nästa gång bilen pajar![]()
Jösses vad duktiga alla är bakom tangentbordet......
Det är så, man är skitsnabb på sitt tangentbord samt i depån, men när man väl ska ut på banan så har man alltid ett gäng ursäkter på lager.![]()
БОБАН;4924077 skrev:Vadå? Det stämmer ju man hör klart och tydligt att hans gaskontroll suger, av och på mitt i kurvor betyder bara att man kommer ramla för eller senare.
Sen tyckte jag det lätt som att han växla mitt i en kurva någong gång också? Hur smart är det? Man brukar göra det innan man svänger in.
Sen att videon är bra filmat osv är en helt annan sak.
Och ja... alla är sjukt duktiga bakom tangentbordet - där inte ens hälften knäskrapat på gata än.
Och ja... alla är sjukt duktiga bakom tangentbordet - där inte ens hälften knäskrapat på gata än.
БОБАН;4925188 skrev:Är väll ingen i tråden som påstår att man kör bättre än honom dock tror jag alla som gått någon utav SMC kruser har bättre gaskontroll.....
Bobane, han växlar ner i en kurva - ser klart att det är ett misstag... för det gör han annars inte? Av och på på gasen händer nog alla när de kör landsväg.... i en kurva.
Haha.. vafan.. knäskrap, och framförallt knäskrap på gata... är det måttet på att köra bra?
Ta och kika på vilken fototråd som helst från t ex "Bulten" och kika lite på sittställningen på många av dem som knäskrapar... fundera sen på om du tror att de kör bra..
Jag väljer helt medvetet att inte köra så hårt på gata så det skrapas puckar.. betyder det att jag kör dåligt?
just knäskrap är ju den sämsta "kör bra"-mätaren som finns.. handlar ju till 95% bara om att hänga av som fan.. går att göra i 30kmh, säkert lägre..
Bara för att man har fått utbildningen behöver det inte betyda att man verkligen har lärt sig något...БОБАН;4925188 skrev:Är väll ingen i tråden som påstår att man kör bättre än honom dock tror jag alla som gått någon utav SMC kruser har bättre gaskontroll.....
Skön film med en ruskigt snygg hoj, men "piskad" var nog lite fel rubrik![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |