[FILM]Dragrace Lunda flygfält

Blomquist #14 skrev:
Lite ont om körning bara, annars helt ok! :tummenupp

Tack!

Jo jag vet, det blev lite väl lite åka...
Men det ska bli mer i framtida projekt, var ju som sagt lite nybörjarexperimenterande :)
 
Fasen vad roligt! Har aldrig vart till Lunda men nu blev jag sugen... Undrar hur långt efter R1:an man skulle komma med den kära banditen :)

Är det några mer sånna här evenemang i år?
 
Foss skrev:
Fasen vad roligt! Har aldrig vart till Lunda men nu blev jag sugen... Undrar hur långt efter R1:an man skulle komma med den kära banditen :)

Är det några mer sånna här evenemang i år?

JAAA! Om några timmar......och varför ligger inte jag o sover nu när jag ska dit?! ....har varit och sänkt hojjen te o provkört...
 
Vad ROLIGT! Då kanske det blir en tur dit på torsdag om vädret tillåter. Brukar det vara mycket folk på torsdagarna?
 
Foss skrev:
Vad ROLIGT! Då kanske det blir en tur dit på torsdag om vädret tillåter. Brukar det vara mycket folk på torsdagarna?

Om du dyker upp blir det ännu fler! :)

Normalt är det ca 8-10 startande i stora klassen och lite fler i den lilla. Ett 20-tal bilar tävlar. Publik? 50 till 200 kanske varav hälften bikers som inte vågar vara med och köra, andra halvan bilburen.
 
Ville ju se hur bilarna gick............... :3freak Förmodligen snabbare än de flesta motorcyklarna :tungan
 
Mr_Malossi skrev:
Ville ju se hur bilarna gick............... :3freak Förmodligen snabbare än de flesta motorcyklarna :tungan

Fick tyvärr inte med så många repor på bilarna då det vart trångt framför kameran med all jävla publik :mad:

Men bilarna körde mellan 8.5 och 9 sek medans hojarna låg mellan 10 och 11 sek. Så det var viss skillnad :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top