Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det gick lite fort ja.Chii skrev:Så där ja, gick det inte lite väl fort förbi in och ut farterna![]()
CeltaniC skrev:Vet inte om det redan finns (har letat, och hittade inte detta)

Förra gången den var uppe stegade jag igenom sekvensen och räknade ut ungefärlig hastighet. Mellan 70 och 80 km/h kör MCn. Från att bilen börjar svänga till kollisionen tar det ca 1 sekund, så MC-föraren reagerar precis innan kollisionen.CeltaniC skrev:det gick lite fort ja.

Vantskruv skrev:Nu kom jag på en idé. Man skulle göra ett överraskningsparty för polarn då man övertygar han att köra 100 km/h förbi en mack! Sen står vi där och väntar med en småbil och kör ut när han kommer. Vilken överraskning det måste bli!Vad säger ni?
![]()
Hoztic skrev:Jag säger det sällan så här om folk, men jag tror inte att du har allt hästar hemma! :kocko Jag hoppas verkligen att det är ett skämt!
Det som skrämmer mig mest i filmen är att ingen verkar reagera på vad som har hänt! Killen på hojen verkar ju ha flugit rakt ut i gatan, fullt synligt, men folk bara kör runt alltihop!![]()

Jag provade precis samma sak och det ser snabbare ut än det faktiskt. Man blir lite lurad för det ser ut som det går snabbare men jag tror att det ligger där med ngnstans.Bearing skrev:Förra gången den var uppe stegade jag igenom sekvensen och räknade ut ungefärlig hastighet. Mellan 70 och 80 km/h kör MCn. Från att bilen börjar svänga till kollisionen tar det ca 1 sekund, så MC-föraren reagerar precis innan kollisionen.
Ja det slog mig med! vafan dom kan väl springa fram och kolla! inte fundera på om dom ska in och handla sitt paket cigg före eller efter.....Hoztic skrev:Det som skrämmer mig mest i filmen är att ingen verkar reagera på vad som har hänt! Killen på hojen verkar ju ha flugit rakt ut i gatan, fullt synligt, men folk bara kör runt alltihop!![]()

Hoztic skrev:Jag säger det sällan så här om folk, men jag tror inte att du har allt hästar hemma! :kocko Jag hoppas verkligen att det är ett skämt!
Det som skrämmer mig mest i filmen är att ingen verkar reagera på vad som har hänt! Killen på hojen verkar ju ha flugit rakt ut i gatan, fullt synligt, men folk bara kör runt alltihop!![]()
Vantskruv skrev:Nu kom jag på en idé. Man skulle göra ett överraskningsparty för polarn då man övertygar han att köra 100 km/h förbi en mack! Sen står vi där och väntar med en småbil och kör ut när han kommer. Vilken överraskning det måste bli! Vad säger ni?
Äh, ta och kolla igenom Yrrol - en kolossalt genomtänkt film så ser du att han skämtar.Hoztic skrev:Jag säger det sällan så här om folk, men jag tror inte att du har allt hästar hemma! :kocko Jag hoppas verkligen att det är ett skämt!
Hoztic skrev:Det som skrämmer mig mest i filmen är att ingen verkar reagera på vad som har hänt! Killen på hojen verkar ju ha flugit rakt ut i gatan, fullt synligt, men folk bara kör runt alltihop!![]()
Neb Jones skrev:Äh, ta och kolla igenom Yrrol - en kolossalt genomtänkt film så ser du att han skämtar.
![]()
"Man kanske skulle baka en jättestor kanelbulle..."
Vantskruv skrev:Nu kom jag på en idé. Man skulle göra ett överraskningsparty för polarn då man övertygar han att köra 100 km/h förbi en mack! Sen står vi där och väntar med en småbil och kör ut när han kommer. Vilken överraskning det måste bli!Vad säger ni?
![]()
.|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |