Film Corvetten från ö-vik

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Är det någon som orkar hjälpa mig att leta reda på den, min son är 3 år och tjatar hela tiden om att få se den men jag hittar inte :Bugar

Jag har den om inte annat.. Fast kommer inte kunna skicka den förns kl23 ikväll efter jobbet, men antagligen finns det nån som har en länk åt dig innan då..menmen.. ;)

Färnbo skrev:
Är det någon som orkar hjälpa mig att leta reda på den, min son är 3 år och tjatar hela tiden om att få se den men jag hittar inte :Bugar

I år löper han linan ut... håller på att stressborra blocket nu.
Gammla var ett 2bult har ett nytt 4bult i år.

Grymt! Då hoppas jag det kommer nya filmer snart, fick ju faan stånd av den förra filmen!

Det är rätt. Ska det trimmas så ska det trimmas ordentligt. Inga halvmesyrer.

Den gick ju som en påse nötter under 7000 varv :hihi Vad menas med upgraded ECU måntro? Får hoppas dom har satsat på ett programmerbart sprut när dom lagt så mycket pengar på resten. MSD tändning får en ju att tro att dom kör ett modifierat orginalsprut :rolleyes: Verkar ha bra med effekt på topp i vilket fall!

Solid snake skrev:
ECU är sprut har jag för mig...

Jo, iom den är uppgradera så kan man koppla in den till en pc och se alla parametrar grafiskt... dessa parametrar kan man sedan ändra och spara dom i pc eller i ECU efter vilken körstil man har. :)

Bilen går gött som fan!! :lol

Dock väntar jag nyfiket och förväntansfullt på att en kompis(från Ö-vik,bjästa) bmw troligen kommer ut på vägarna till sommaren. Om allt går som det ska och det vill sig väl så kommer hans bil bli en riktig dräpare!! :gnissla

Agamemnon skrev:
Den gick ju som en påse nötter under 7000 varv :hihi Vad menas med upgraded ECU måntro? Får hoppas dom har satsat på ett programmerbart sprut när dom lagt så mycket pengar på resten. MSD tändning får en ju att tro att dom kör ett modifierat orginalsprut :rolleyes: Verkar ha bra med effekt på topp i vilket fall!

Skojjar du? Jag tyckte den hade motorkaraktär crossmotor.

Agamemnon skrev:

Jag vet inte om du menar allvar eller ? Tycker du att motorn verkar dra dåligt från botten ? Den är ju för fan kompressormatad finns hur mycket som hellst från botten. Titta på klippet en gång till då han kör efter vägen, jag har hört och sett bilen live den är så jävla brutal så det saknas ord.

Ang både Vetten och BMW från övik så kommer båda dessa unga herrar ha helvetiskt med mos och fruktansvärt med vrid. Vi snackar inte bil längre... Vi snackar lastbils vrid och näst intill om inte mc-karaktär på draget. Om dessa herrar får fäste dock... Mkt feta bilar. Har sett båda och kan inte mer än längta efter en duell i Öviksskogarna... :yoparty :tummenupp :Bugar :banana

Färnbo skrev:
Tackar och :Bugar
Har sparat hem filmen nu så han ska väl fåse på den tills han tröttnar...

Kan du lägga upp lite mer info om spisen?

Bilen står för närvarande i mitt garage men det var längesedan jag pratade med honom. Han är helt från vettet och pratar bla om dubbelturbo men just nu har jag ingen info sådär rakt av.

såvitt jag vet är det väl ingen som klarat å turboladda en smallblock med nån vidare hållbarhet utan lingelnfelter, han säljer ju grejer med garanti eller sålde. ta hem den filmen så får ni se på fan.

robbandalal skrev:
såvitt jag vet är det väl ingen som klarat å turboladda en smallblock med nån vidare hållbarhet utan lingelnfelter, han säljer ju grejer med garanti eller sålde. ta hem den filmen så får ni se på fan.

Ja kör du med original stakar och kolvar så ? ja jag vet inte, svante bygger motorn från grunden iaf. Vad skulle den stora skillnaden vara ? Handlar ju om överladdning i bägge fallen eller ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg