Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://media.savarturbo.se/mats/car_mix1.mpegFärnbo skrev:Är det någon som orkar hjälpa mig att leta reda på den, min son är 3 år och tjatar hela tiden om att få se den men jag hittar inte![]()
Färnbo skrev:Är det någon som orkar hjälpa mig att leta reda på den, min son är 3 år och tjatar hela tiden om att få se den men jag hittar inte![]()

Precis, inte bara strypa av bilen.McB skrev:Det är rätt. Ska det trimmas så ska det trimmas ordentligt. Inga halvmesyrer.
Vad menas med upgraded ECU måntro? Får hoppas dom har satsat på ett programmerbart sprut när dom lagt så mycket pengar på resten. MSD tändning får en ju att tro att dom kör ett modifierat orginalsprut Solid snake skrev:ECU är sprut har jag för mig...

Agamemnon skrev:Den gick ju som en påse nötter under 7000 varvVad menas med upgraded ECU måntro? Får hoppas dom har satsat på ett programmerbart sprut när dom lagt så mycket pengar på resten. MSD tändning får en ju att tro att dom kör ett modifierat orginalsprut
Verkar ha bra med effekt på topp i vilket fall!
Fotrally skrev:
Twosaint skrev:I år löper han linan ut... håller på att stressborra blocket nu.
Gammla var ett 2bult har ett nytt 4bult i år.
Agamemnon skrev:Den gick ju som en påse nötter under 7000 varvVad menas med upgraded ECU måntro? Får hoppas dom har satsat på ett programmerbart sprut när dom lagt så mycket pengar på resten. MSD tändning får en ju att tro att dom kör ett modifierat orginalsprut
Verkar ha bra med effekt på topp i vilket fall!

Färnbo skrev:Tackar och![]()
Har sparat hem filmen nu så han ska väl fåse på den tills han tröttnar...
Kan du lägga upp lite mer info om spisen?
robbandalal skrev:såvitt jag vet är det väl ingen som klarat å turboladda en smallblock med nån vidare hållbarhet utan lingelnfelter, han säljer ju grejer med garanti eller sålde. ta hem den filmen så får ni se på fan.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |