Film - Avfart Offroad vol.1

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
SEWA Productions presenterar ytterliggare en grym film från några dagar i skogarna kring Roslagen...

Vi vill tacka Jocke på sportscam.se för att vi fick låna 2 st POV.1 system under en dag.

Vissa sekvenser ser verkligen snabbspolade ut, men kan garantera att dom inte är det. Han som kör vid de delarna är skadad och kör som en dåre :yoparty

Avfart Offroad vol.1:

http://sewa-media.se/AVFART OFFROAD vol.1.wmv

/tvålen och alla som var med körde/filmade

Skön film måste jag säga. Blir inte alls sugen på att fara ut i skogen och böka själv. Synd att vintern var tvungen att komma helt plötsligt nu när jag inte har några dubbdäck. :(

Han med den röda Hondan kör ju verkligen ganska fort på de där smala vägarna, huva!
Hur gick det med förare och hoj efter den där vurpan? Såg ganska rejäl ut, om man säger som så.

Fin film, tyvärr gör den mig mer körsugen än vad jag vill bli :gnissla

Tack för kommentarerna, men fan vad tamt lite det var! Kom igen nu och ge oss lite feedback! :tummenupp

btw så var det jag som krashade :näsblod det resulterade i enorm smärta och nackkrage samt magnetröntgen från topp till tå på Danderyd.. Hade bara sträckt muskler i rygg och nacke som tur va :)

Last edited:
Fy fan vad skön film! Vurpan var ju helt sjuk, sjukt snygg och från 2 vinklar också :rofl, såg ut att ha gjort jävligt ont dock:död

Fan vad jag önskar att jag hade endurodäck på hojen nu, går ju inte att köra asfalt i det här sket vädret ändå:rolleyes:

Satan vad han gasar!
Vilket jävla väder ni fick den dagen!

Snyggt klippt och skön musik, nu får ni ta en dag med mindre blöta, på med dubben boys! :tummenupp

Skönt att det gick bra iom vurpan, hur mycket gick sönder på Hyndan? :näsblod

Jag vill bara tacka för en mycket bra offroad rulle!
Det var länge sedan jag vart såpass sugen att dra ut i lervällingingen som nu:tummenupp
Jag vill se MER!

Jag hoppas det inte vart mer än pyspunka på föraren som slog över...det lät som att luften gick ur ganska bra där, och av ljudet att döma en 6.8 på
plågoskalan.

Gas i bött på öppna fält och fina stigar, skulle vara kul att grabbarna delta i en riktig endurotävling...

GIVE US MORE!!! me like :)

Nu får man ta å köpa en enduro... igen :P varför ska man alltid falla för bra marknadsföring, detta är bra marknadsföring för det rätta tillvägagångssättet att ha roligt med lera.

Jaha, nu måste jag ut o bränna i skogen till helgen oxå.
Jävla er också :mad: :D

Skön film :tummenupp

Woho! Tack för alla goda kommentarer grabbs! Sporrar verklligen till att göra fler feta filmer :)

Klart kul rulle! :)

Man kunde önska lite mer riktig enduro kanske, gräsgärden och traktorspår till trots, men ruggigt bra kvalitet, fin klippning, helrätt musik och den vurpan du... :D

Lura ut någon polare på Östras race på Botkyrkanan nu i helgen vettja!

/J

mycket go film, de e nästan så man får ståkuk här i vintermörkret.

Får man fråga va de e för hojar ni kör me? Och hur gick de me killen o hojen som wiiiiiilade över ?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti