Film: Anderstorp 2008-06-29 (Fiver)

Javisst, bästa/billigaste modden jag gjort. Jag ska nog öka ett par kugg bak också.
Mjo, men det vill ju till att det passar på den bana man kör.
Accet i sig blir ju inte bättre (din och min slutfart på rakan är i bägge fallen ca 285), mätaren visar ju ca 6% fel (17/16), varvtalet blir ännu högre när (om) man kör allmän väg... jag funderar dock på att göra det då man med original inte varvar ur lämpligt på vare sig SRW eller Knudan - på Torpet verkar det ju bli perfekt på gamla start o mål... + att det ser roligare ut med 299 trots att det är 285 ;)

Mjo, men det vill ju till att det passar på den bana man kör.
Accet i sig blir ju inte bättre (din och min slutfart på rakan är i bägge fallen ca 285), mätaren visar ju ca 6% fel (17/16), varvtalet blir ännu högre när (om) man kör allmän väg... jag funderar dock på att göra det då man med original inte varvar ur lämpligt på vare sig SRW eller Knudan - på Torpet verkar det ju bli perfekt på gamla start o mål... + att det ser roligare ut med 299 trots att det är 285 ;)

Jodå den accar bättre med 16 kugg fram! .....har själv en yama som accar mkt bättre med 16 istället för 17.....men du kanske gasar tidigare ut ur kurvan.....På så vi kommer du upp i samma acc som den andra killen fast han börjar senare...det är vad jag tror iallafall:tungan

Bra filmat hoppas det går bra för mig oxå, kommer dit för första gången 4/8. Lite som föregående talare sa borde vara ivägen på rakan lite. Jag har kört hjälmmontering med min pennkamera dock upptäckte jag snabbt att det finns andra monteringar som var bättre, nere vid framhjulet, bakåt inne i hjulhuset eller från kedjeskyddet. Men man provar sig fram o hittar sitt. Det blev helt enkelt för skagigt på huvudet.
DV kameror äger! :) Kvaliten blir såpass bra och håller både på data och tv att man ännu inte har behov att lägga ut de 12-15k som behövs för en hd cam med A/V ut/in.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti