FILM:19:e maj Gåsen med Banåkning.nu

topp!!! Kul att kika spårval osv även om det gick betydligt långsammare i medelgruppen som jag åkte i.

Kul! Det gick ju betydligt mycket snabbare åt er än oss i medel ;).
Men jag blev lite förvånad att du använder kopplingen när du växlar upp? Varför inte bara smacka i den? kanske du sparar en halvsekund på runt varvet ;)

Varför inte slänga upp den på YouTube istället?

... orka ladda ner

Anledningen är att jag inte ville ha youtube kvalitet.

Men jag blev lite förvånad att du använder kopplingen när du växlar upp? Varför inte bara smacka i den? kanske du sparar en halvsekund på runt varvet ;)

För att jag e lite feg. Visst har det glidit i nån växel utan koppling men det är trevligt om man kan hålla grejorna fräsha.

Last edited:

Inte använda kopplingen, suck :confused:
Hoppas ingen köper dina hojar........:huvet:huvet

Anledningen är att jag inte ville ha youtube kvalitet.

Förfan mormor, numera kan man slänga upp klipp med "HD-kvalitet". Kolla själv på YouTube på ett nyare klipp. De flesta har en HD-ikon man kan trycka på. Gör det och om den kvaliteten inte duger vet ifan :tummenupp

Förfan mormor, numera kan man slänga upp klipp med "HD-kvalitet". Kolla själv på YouTube på ett nyare klipp. De flesta har en HD-ikon man kan trycka på. Gör det och om den kvaliteten inte duger vet ifan :tummenupp

Jasså, ja man hänger inte med i utvecklingen nu längre.

Inte använda kopplingen, suck :confused:
Hoppas ingen köper dina hojar........:huvet:huvet

Med tanke på att vxl-lådan är konstruerad för att tåla växlingar utan koppling så ser jag absolut inget negativt med att växla så. Däremot måste man ha ordentligt tryck på pedalen och dippa med gasen tillräckligt länge att växeln verkligen går i. Blir samma resultat om man använder en quickshifter som väldigt många inom racesammanhang använder

Jaha det var du som hade den K7an. Stod och beundrade när du körde.:tummenupp

Släng upp filmen på Vimeo.com där får du lägga upp 1GB film i HÖG kvalitet i månaden.

Du skulle inte kunna dela med dig av filmen i full kvalitet då jag vill ha en Gelleråsen film med hastighetsmätare så jag kan lära mig att det går att köra fortare?

Last edited:
Jaha det var du som hade den K7an. Stod och beundrade när du körde.:tummenupp

Släng upp filmen på Vimeo.com där får du lägga upp 1GB film i HÖG kvalitet i månaden.

Du skulle inte kunna dela med dig av filmen i full kvalitet då jag vill ha en Gelleråsen film med hastighetsmätare så jag kan lära mig att det går att köra fortare?

Körde du i medel? Tycker mig känna igen gixxern som swishade om mig ett par gånger...

Du måste ha ett väldigt avanserat redigeringsprogram!Det såg ut som jag vart både omkörd och tjock ut! ;)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph