Film: 100% Grusbus med soe

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Film: 100% Offroad med soe

Var i lördags på en av SOEs körningar utanför Norrköping.. Drog på mig hjälkameran med tanken att göra en liten "dokumentäraktig" film. Inte bara higlight utan lite mer körning osv.. Synd att inte batterierna jag hade palla med så länge som jag hoppades, här är iaf resultatet..

Vad tycks?

Högerklick "Spara mål som"

Last edited:
Såg lite förstoppat ut på grusvägen med så tajt mellan hojarna.
Får jag bara ihop min hoj så vill jag nog hänga på någon gång, för det där kan bli hur kul som helst med lite mer ös och större mellanrum!

Det var askul!! Bra med ös? jorå maxa på 6an ett par ggr;) Så nog fick man gasa för att försöka hänga på rally-proffsen... Lätt det roligaste på länge!
Mina fösök synns vid typ 15 min... men det var omöjligt för en ammatör som mig å hålla deras tempo!

Last edited:
Motardboy Jag tror nog du hade kunnat haka på oss om du bara haft lite större maskin ;) Håller med dig kul som faaan var det, sugen så in i h...... på att komma ut och gasa igen! Kanske nästa helg? ;)

Härlig film =) Hade jag bott nära ett sådant skogsområde så hade jag garanterat skaffat mig en offroad hoj =)

Men bara för ni kan köra reggat vart ni vill:4skrika
Såna stigar man vill leka på ju, aja tidsnog lr ska ja bli OUTLAW:rolleyes:

Härligt

Kan verkligen rek att köra 100% offroad, man lär sig balans och körning i gränsområdet.
Naturupplevelse och kanon hojkörning i ett :tummenupp :tummenupp
Fortfarande är Sverige ett eldorado för grussmiskare då 25% av vägnätet är icke asfalterade.

Min nästa "gathoj" blir en LV reggad KTM 530

Såg onekligen gött ut. Nästa gång försök att inte minska ned storleken så mycket.

Såg skönt ut.... man e klart sugen på att köpa nån 450 4-takt av nåt slag.

Akta nu så att det inte finns någon sur bonde som ser det här klippet, han kanske går upp i atomer för att ni förstörde vägen. :D

Ser ju hur gött som helst ut. :tummenupp

All ära till gudarna In Flames, men varför förstöra en annars så go filmsnutt med en massa störande musik?!?:va

Gud vilken dålig filmsnutt, sådana där offroadhuliganer borde förbjudas som de väsnas i våra skogar på sina skogsmoppar!:D

Ännu ett år utan skogsmoppe & saknar 100% så mkt så det gör ont i kroppen samt Troy & co galna äventyr!:)

Akta nu så att det inte finns någon sur bonde som ser det här klippet, han kanske går upp i atomer för att ni förstörde vägen. :D

För det är ju grinigt av bonden att rynka näsan åt att behöva extraunderhålla sina körvägar för att några plastkråkor ska få köra av sig.

Tänkte lite på det när jag såg filmen. Det ser grymt skönt ut men har ni koll på var ni får och inte får köra?

Jag skulle nog bli grinig av att folk körde hoj och red på mina vägar hur som helst om Jag var skogsbrukare vare sig det var min väg eller jag vore del av en samfällighetsförening (vilket jag iof inte skulle vara för att det är sossigt med föreningar).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti