Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Oups"!!haha, fan va ja har väntat !!
en liten blooper dock...
"same pass..."
e inte henke....
de e nån annan
Henke har inte lite mkt text på sin tröja, eller silvertejpad biltemastövel...![]()
("Tur ni textat så man fattar vad ni säger " Moahahaha...!)Tur ni textat så man fattar vad ni säger![]()
Vad snackar de för språk?![]()
Även om ditt inlägg är skämt eller ironi, så finns här lite att fundera överhaha eller SMCFY får man verkligen köra sådär om man är instruktör? vavavavvavavavvavaaa
![]()
Kameran verkar ju funka kanon, ta ett rep nästa gång så man får lite distans till struntmannen på brickorna.
...
Verkar ju vara ett bra sätt att slå sig fördärvad, detta överlåter jag till ungdomarna, jag lider av benskörhet och hög ålder.
...som gammal vattenskidåkare på 90-talet, tänkte jag just på detta - testa du först o jag hänger på.... eeeeh filmar asså![]()
Vi vet... smitta inte av dig baraVerkar ju vara ett bra sätt att slå sig fördärvad, detta överlåter jag till ungdomarna, jag lider av benskörhet och hög ålder.
Ha ha ha fy fan vilken skön film.... måste bara få fråga var ni befinner er, kan inte riktigt orientera mig i omgivningen. Störtskönt hur som helst![]()
Ha ha ha fy fan vilken skön film.... måste bara få fråga var ni befinner er, kan inte riktigt orientera mig i omgivningen. Störtskönt hur som helst![]()
EDIT:filmades en liten bit ifrån "byalit"......
hehe kan intyga att brickåkning e ball, vill man kunna åka längre innan brickan smälter så kör när de e blött![]()
Tur ni textat så man fattar vad ni säger![]()
Vad snackar de för språk?![]()
I övrigt är denna film grymt omoralisk och därför jättekul.
/Nils Petter Sundgren
jävla tokstollar,.,,,, nått sånt hade jag aaaaaaaldrig vågat mig på![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph