Film – Utmaning i Skåne (forts. på bildserien)

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
haha, fan va ja har väntat !! :tummenupp
en liten blooper dock...
"same pass..."
e inte henke....
de e nån annan :D
Henke har inte lite mkt text på sin tröja, eller silvertejpad biltemastövel... :gnissla
"Oups"!!
Jeje - du o Henke Råkkade... :yoparty
Vad som inte framgår, är att Henke fick sakta öva högre o högre fart - du kom in på 50-nivån vid din första repa... Behöver du Kemtvätta skinstället, så sponsrar jag med 50:- :D

Tack övriga - kul med feedback :Bugar
Tur ni textat så man fattar vad ni säger :tummenupp
("Tur ni textat så man fattar vad ni säger " Moahahaha...!)

Detta är lite "Back to the 90:s" - bus, när busandet var lite "snällare" och man städade efter sig... eller nå't.

MUSIKEN:
Står i tidigare inlägg - Leta!
Nästa gång blir det nog lite Green Day - finns en del bra där...:banana

Vad snackar de för språk?:va

Moahaha... :D

EDIT:
Missade denna medan jag skrev mitt eget inlägg - Viktigt att svara på dock.
haha eller SMC :) FY får man verkligen köra sådär om man är instruktör? vavavavvavavavvavaaa:arsele
Även om ditt inlägg är skämt eller ironi, så finns här lite att fundera över :tummenupp
1. Det är inte jag som vare sig kör eller uppmuntrar.
2. De som stuntar är vänner till mig och bägge är kunniga på det de gör.
3. Jag har ett liv utanför Trafikpol... ehhh SMC. - Nä just det, SMC är inte längre Präktigt, utan vill hellre tillse att ingjuta vett o etikett bland Sporthojsförare! Du anar inte hur fint skåningarna sörplar kaffe numer när jag är med! :D
3. SMC är ingen GUBB-organisation längre - vi utbildar allt ifrån noviser till de som uppnått funderingar på tävling. ALLA med sporthoj bör gå minst en kurs per år (eller tills de uppnått steg 4) - jag LOVAR att olyckorna då hade minskat och därmed också premierna. Som Instruktör i Röd o steg 4 träffar jag många duktiga förare - och om dessa inte sadlat om till enbart banåka, ja då kan det bli lite "upptåg".
4. Jag hoppas mig kunna ha ett privatliv OCH en plats inom SMC - annars vinner privatlivet! Jag hoppas mig också kunna tillföra en del, både här och där.

/:mattias

//:Idoldax (på TV)

Last edited:
HAHAHAHA Henke skylt-demontören! :D

Robz rolig film och bilder! :D

Edit: Lite stavfel

Last edited:
Kameran verkar ju funka kanon, ta ett rep nästa gång så man får lite distans till struntmannen på brickorna.

I övrigt är denna film grymt omoralisk och därför jättekul.

/Nils Petter Sundgren

Kameran verkar ju funka kanon, ta ett rep nästa gång så man får lite distans till struntmannen på brickorna.
...

:rofl
...som gammal vattenskidåkare på 90-talet, tänkte jag just på detta - testa du först o jag hänger på.... eeeeh filmar asså :Bugar

:rofl
...som gammal vattenskidåkare på 90-talet, tänkte jag just på detta - testa du först o jag hänger på.... eeeeh filmar asså :Bugar
Verkar ju vara ett bra sätt att slå sig fördärvad, detta överlåter jag till ungdomarna, jag lider av benskörhet och hög ålder.

Verkar ju vara ett bra sätt att slå sig fördärvad, detta överlåter jag till ungdomarna, jag lider av benskörhet och hög ålder.
Vi vet... smitta inte av dig bara :mad:

Åka med någon dag?
...eller rent av lära de andra "Knäskrap i snöig Voxtorprondell"? :yoparty

Ha ha ha fy fan vilken skön film.... måste bara få fråga var ni befinner er, kan inte riktigt orientera mig i omgivningen. Störtskönt hur som helst:tummenupp

Ha ha ha fy fan vilken skön film.... måste bara få fråga var ni befinner er, kan inte riktigt orientera mig i omgivningen. Störtskönt hur som helst:tummenupp

filmades en liten bit ifrån "byalit"......

Skylten finns ju kvar på sträckan...*BEEEEP*... och mot Kaffestugan i *BEEEP*... Kuriosa - väl där blev vi tillfrågade om vi kunde vara med som sköna hypermodeller på bild, för deras Marknadsföring...! Vi får numer gratis Kaffe o Snäcka i Royalty (Gäller mig o K)
Förste som gissar rätt GPS-position vinner hela min samling av beggade bromsbelägg - bl a Volvo240 :yoparty
Filmens deltagare får ej vara med i tävlingen :mad:
Helsingborgare vinner max ett belägg per person... :pannkyss

filmades en liten bit ifrån "byalit"......
EDIT:
"BYALIT" :rofl
...minuspoäng på stavningen - 3 bokstäver fähl :krama

Last edited:
hehe kan intyga att brickåkning e ball, vill man kunna åka längre innan brickan smälter så kör när de e blött :yoparty:D

:tummenupp

hehe kan intyga att brickåkning e ball, vill man kunna åka längre innan brickan smälter så kör när de e blött :yoparty:D

så där gjorde man fast på farmors bil för 10årsedan, backade upp på brickorna med bakhjulen å drog i handbromsen.. brickorna sponsrade McD med ofrivilligt.

Last edited:
Jag tycker inte ni är kloka, nästa gång ska jag förvarna Polisen så ni åker in på livstid hela bunten! Förstöra skattesponsrat material på detta viset...:mad:

Eller så gör ni om det så jag kan få vara med o titta på spektaklet. Grym kvalle på filmerna i HD förresten :D :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra