Fillingar

Vilka kallingar är bäst?

• Antal röstningar
    0
peteR1000 skrev:
2579350 går folk under 60 bast ens in i en Dressman-butik frivilligt?

Jag har aldrig varit i en Dressman-butik. Hur är det?
Vad är det som är så speciellt med de där basickallingarna? Vad kan dom som inte mina sloggis kan?

Bildbevis!

Starstriker skrev:
2579365 Jag har aldrig varit i en Dressman-butik. Hur är det?
Vad är det som är så speciellt med de där basickallingarna? Vad kan dom som inte mina sloggis kan?

Bildbevis!

Du har inte missat nåt ändå så du behöver inte vara orolig :pannkyss
Det är som en pensionärs-variant av Brothers ungefär.

Man får skitsnygga brudar med dressman-kallingar :hihi

dressmann__undert_y_169095c.jpg

iofs sloggi-tangan är ju rätt het :rolleyes:

sloggi-activetangaTwee.jpg

korvgubbe skrev:
2579198 testa och du kommer bli överaskad!

Bara för att du har några mördarsvarta vårtor som skiner igenom alla vita skjortor betyder inte det att dressmans fillingar gör att man drabbas av samma öde..

Deras Man Basic är grymt bra. Spöar alla CK och BB-jalingar jag någonsin haft. 9 av tio par är numera Man Basic.

Det är en sak att du är rädd för att testa något nytt.. Men än så länge har alla jag pratat med varit oerhört nöjda med dressmans boxers(och det är fanimej det enda folk varit nöjda med från dressman)

Jag kan skriva under på dressman-kallingarna. Bra skit det där, bra skit. Jag köper nästan enbart såna numera.

Markus skrev:
2578507 Tajta boxer så slipper man skav.
Jag har 14 par av exakt samma typ, olika färg bara. Björn Borg Shorts heter de, överlägsna. :fakta

:tummenupp har nog ännu flera, bara svarta.

Hmm.......... Jag börjar se ett mönster här!
Har ett par boxer och dom sitter inte bra.
Paketet hänger och slänger helt okontrollerat i dom + att dom far upp i arslet :confused:
Men det ser ut som om man skulle ta en sväng till dressman och köpa ett par där för vidare utvärdering.
Kom gärna med fler tips, annekdoter & legender i kallingdjungeln!

Yabba skrev:
2579524 Hmm.......... Jag börjar se ett mönster här!
Har ett par boxer och dom sitter inte bra.
Paketet hänger och slänger helt okontrollerat i dom + att dom far upp i arslet :confused:
Men det ser ut som om man skulle ta en sväng till dressman och köpa ett par där för vidare utvärdering.
Kom gärna med fler tips, annekdoter & legender i kallingdjungeln!

jaja, lyssna bara på gubbarna typ som UT, korvgubbe...och Rash :rolleyes: :hihi

tJöp dig ett par mcgordon jeans när du ändå är i farten, lovar att du inte alls kommer att verka helt ute när det gäller smak :tummenupp

haha, korvgubbe, du råkar inte jobba som underkläders-PR-nisse på dressmann? om inte så blev du precis en :tungan ;)

noterade de andra boxers jag hade hemma var av märket Clique - de flesta mörkgråa dom med, otroligt snarlika, förutom en detalj...

dom har två satans öppningar som tillåter paketet att titta ut* och allt som oftast därmed "skär" sig mot gylfen... måste varit en sadist som designat dom två öppningarna/ventileringarna... :mad:

* visst finns det önskningar om detta vid några få scenarion, men den siffran ligger långt under antalet gånger paketet skadats...

Man har olika kalsonger för olika aktiviteter. "Gå-bort" kallingar när det är festdags, man vet aldrig när man blir av med brallorna & varför. Sen "skitsamma" kallingar när man tränar, är säker på att få behålla byxorna på samt har stadig flickvän! Stadig som i psykiskt härdad av ens egna beteende.

HM-kallingarna är överlägsna Basic-kallingarna både vad det gäller passform och utséende. :fakta

spelar ingen roll om det är boxer eller y-front bara dom är tajta o det putar lite:yoparty

Försvarets boxer (ej vita...)! :yoparty

Fick sju inplastade par av 2000-modellen "över" när det var muckardags och de används än idag... 6 år senare... :)

Tyvärr börjar de bli lite slitna, så om nån har tvättbyte snart så kan ni ju höra av er. :D

:confused:
Nu har alla mina illusioner om att killar lever ett lugnt och problemfritt liv vad gäller val av underkläder just försvunnit. :D
Ska nog tacka mina päron för att dom gjorde mig till tjej och lät mig slippa problem som att grejjerna ramlar ner, fastnar i dragkedjor och kikar ut lite här och där.
Men tajta boxers är iaf snyggaste kallingarna rent utseendemässigt :yoparty

Missvims skrev:
2580101 :confused:
Nu har alla mina illusioner om att killar lever ett lugnt och problemfritt liv vad gäller val av underkläder just försvunnit. :D
Ska nog tacka mina päron för att dom gjorde mig till tjej och lät mig slippa problem som att grejjerna ramlar ner, fastnar i dragkedjor och kikar ut lite här och där.
Men tajta boxers är iaf snyggaste kallingarna rent utseendemässigt :yoparty

Jag har mitt på ett säkert ställe :brynad

http://www.badmutsen.nl/archives/filmpskebah.php

:D :näsblod

Back