Fillingar

Vilka kallingar är bäst?

• Antal röstningar
    0

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Har kört Yfront kallingar hela livet men funderar på att konvertera till boxer.
Undrar vad som är vanligast, tar gärna emot för & nackdelar för respektive!

Boxer. Y-front funkar liksom inte. Det känns fel.

Esquire skrev:
2578324 Boxer. Y-front funkar liksom inte. Det känns fel.
Får väl skylla på dåliga föräldrar som drog in mig i yfront träsket, och där blev man kvar!
:D

Kan inte minnas att jag haft annat än boxer.. Men får ett par y-frontare a la 70-tal till studenten..:corn

Tajta boxer så slipper man skav.
Jag har 14 par av exakt samma typ, olika färg bara. Björn Borg Shorts heter de, överlägsna. :fakta

Jag började med boxer nån gång i högstadiet tror jag, i början kändes det obehagligt men nu tycker jag samma om jag skulle få tag i benlösa kallingar.
Känns som om man får skavsår av yfront.

Markus skrev:
2578507 Tajta boxer så slipper man skav.
Jag har 14 par av exakt samma typ, olika färg bara. Björn Borg Shorts heter de, överlägsna. :fakta

Dock läggs ett varningens ord för FÖR tajta boxer. Det för pungsvetten till oanade höjder.

Lagomt slappa is the shit.

Markus skrev:
2578507 Tajta boxer så slipper man skav.

jag kör med Dressmann's "Man Basic" gråa, enbart! har säkert 20 st (okej, några andra gamla utfisna boxers ligger väl i garderoben också)
så man vet inte riktigt när jag senast bytt tyget runt den käraste ägodelen...:rolleyes: :D

FreddaAbborre skrev:
2578832 Dock läggs ett varningens ord för FÖR tajta boxer. Det för pungsvetten till oanade höjder.

Lagomt slappa is the shit.

Nä, fi fan...glider upp i röven och sån skit. Tajta is the shiiat :fakta

peteR1000 skrev:
2578873 Nä, fi fan...glider upp i röven och sån skit. Tajta is the shiiat :fakta

Okej, vi snackar inte om de där fakesiden fillingarna du köpte i Thailand, där kan vi snacka om att åka upp i röven. Utan de som sitter rätt löst, utan att krama åt men ändå håller allt på plats och släpper till luft.

Werzion skrev:
2578867 jag kör med Dressmann's "Man Basic" gråa, enbart! har säkert 20 st (okej, några andra gamla utfisna boxers ligger väl i garderoben också)

Samma här fast svarta eller vita då..

Boxers är det enda jag köper på Dressman men å andra sidan är deras "Man basic" överlägset alla andra jag prövat.
De sitter tight och bra även vid alldeless för lång användning av samma par. 2-3 dygn i samma par är inga problem.:tummenupp(byter normalt dagligen men ibland får man kalsonbytarförhinder) Klockspelet ligger på plats hela tiden.

Körde med Y-front för att hålla pojkarna på plats.. Bytte till Boxer för några år sedan då jag upptäckte att de var typ lika bra på det:D
Hade bara erfarenhet av värdelösa boxerkallingar innan, därav min tankesätt..

Sedan är det snyggare med boxer också.

Dressman? :mad:
En del kommer ihåg min redogörelse för bröstvårtorna, kan ju bara tänka mig om samma effekt skulle återuppstå med ett par kallingar. :4skrika

Markus skrev:
2579196 Dressman? :mad:
En del kommer ihåg min redogörelse för bröstvårtorna, kan ju bara tänka mig om samma effekt skulle återuppstå med ett par kallingar. :4skrika

testa och du kommer bli överaskad!

Bara för att du har några mördarsvarta vårtor som skiner igenom alla vita skjortor betyder inte det att dressmans fillingar gör att man drabbas av samma öde..

Deras Man Basic är grymt bra. Spöar alla CK och BB-jalingar jag någonsin haft. 9 av tio par är numera Man Basic.

Det är en sak att du är rädd för att testa något nytt.. Men än så länge har alla jag pratat med varit oerhört nöjda med dressmans boxers(och det är fanimej det enda folk varit nöjda med från dressman)

Det finns värden i samhället som är värda att hylla, att hålla dem över andra materiella ting, att inte avstå från sin övertygelse. En stilla vägran att handla på det där norksa helvetes-stället är ett sådant värde, det tjänar ett högre syfte.
Plus att det är ju fan skämmigt om någon skulle se den där jävla "Man Basic"-texten, man vet ju själv vad man tänker om de i gymmet som har sådana: "Fnys, gratistränare"

Håller med Korvgubbe. Spelar ingen roll om man lägger 2-3hundringar på en kalling eller mer. I slutändan är ändå Man Basic bättre kallingar. Och de kostar 200kr/3st..

Iofs, det är kul med partykallingar också:D Japps, jar har mina turkallingar, du?:D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti