Filip Backlund

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
SMC Västmanlandsdistriktet bjuder med detta in alla som vill till föredrag med Flerfaldige svensk mästare i roadracing, Filip Backlund.

Föredraget hålls den 11-02-12 På Johannisberg, i Aros Motorveteraners Klubbhus. Klockan 15,00.

Anmälan till mig: tor.berg@smcvastmanland.se senast den sista Januari.

Kostnad, 150kr för Smc medlem. 200kr övriga.

Ber om hjälp att marknadsföra då tiden är knapp.

--
Hälsningar.
Tor Berg
tor.berg@smcvastmanland.se
mct@smcvastmanland.se
070-6321528

Fel fel fel. Sista anmälning den 4 februari, och det bjuds på kaffe och macka.

Fundera inte nu, gör´t

Låter intressant, vad är det han kommer att hålla föredrag om?.

Hitta inge om det i smc´s forum? kanske missa det?.

blööe orka ta fel på datumet och skoja med sig sj att det är 2011 och inte 12, och därför boka lördagen som en kalasdag och inte backlund dag.
shitcrapp

/sifferblindarn

blööe orka ta fel på datumet och skoja med sig sj att det är 2011 och inte 12, och därför boka lördagen som en kalasdag och inte backlund dag.
shitcrapp

/sifferblindarn

Happ, får jag sitta och ljuga för dököttet på pissahutten precis som jag brukar... hon börjar tröttna på mina historier bara... ;)

Okey, hur lång tid behöver vi på hutten då tudor?. Tänkte få valuta för pengarna och bälga i min några liter läsk o käka 20-30 slajsar pizza.. ;)

Om du fixar 30 slajser pizza och fem liter läsk, då bjuder jag på äventyret..........

Ett par timmar går det väl åt för att ljuga full din tant, jag menar, hon är väl ganska van, så att träffas vid ett kanske vore nåt?

Tror du det törs komma några andra, eller e vi för hårda för det??

Antar att det har med hårdheten att göra att ingen annan vågar dyka upp. ;)

Går på diet nu men unnar mig lite extra på helgerna än så länge, är ju inte bodybuilding eller pro superbike jag ska pyssla med i sommar. Kroppen skriker iaf efter feta pissaslajsar så den som kommer får se.. :brynad

13:00 blir bra det!

Nu gäller det att vara på hugget här, föreläsningen med Filip Backlund på lördag klockan 1500 på Hälla Ring (gokarten) är fortfarande öppen för anmälan. 150 för SMC medlem, 200 för övriga. Det bjuds på fika med macka. Snabba er nu, vi behöver flera för att kunna göra det här. Anmäl er till mct@smcvastmanland.se

Nu gäller det att vara på hugget här, föreläsningen med Filip Backlund på lördag klockan 1500 på Hälla Ring (gokarten) är fortfarande öppen för anmälan. 150 för SMC medlem, 200 för övriga. Det bjuds på fika med macka. Snabba er nu, vi behöver flera för att kunna göra det här. Anmäl er till mct@smcvastmanland.se

Kommer inte på en av dödsynderna här i livet, frosseri;)
Men dyker ev upp på hälla ring föreläsningen på vinst eller förlust idag.

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back