Filip Backlund Trackdays Mantorp Park 2014-07-10 - 11

Inte med på nån bild.... var väl för snabb för kameran :D

Du råkar inte han någon bild på en vit CBR 600 som körde i långsam grupp på torsdagen?

//Stefan

Inga bilder på en röd/svart och vit r1 2003. Med svart dainese ställ och röd arai hjälm

Inga bilder på en röd/svart och vit r1 2003. Med svart dainese ställ och röd arai hjälm

Jag ska kolla igenom mina bilder. Jag körde själv grön grupp så jag har tyvärr inte så många bilder på den gruppen. Några stycken finns dock då Pippi stod med kameran ute i karusellen första körpasset på fredagen. Gul och röd grupp finns det fler bilder på..

Jag ska kolla igenom mina bilder. Jag körde själv grön grupp så jag har tyvärr inte så många bilder på den gruppen. Några stycken finns dock då Pippi stod med kameran ute i karusellen första körpasset på fredagen. Gul och röd grupp finns det fler bilder på..

Kan det finnas några bilder på en grå/vit cbr600rr med gula lysen och förare i vit/svart skinnställ och hjälm + nackskydd? :)

Eller en svart yamaha fz-6 där föraren har svart/vit jacka, svarta byxor och röd/blå hjälm?

Båda i gröna gruppen:)

Tyvär skakigt men men ....Film från snabb näst sista passet om jag minns rätt.

En till från pass 4.

Last edited:
här är mitt bidrag från sista passet (öppen depå)
det blev ganska konstigt känsla när man ligger fullt på rakan och ska börja bromsa vid 200m och så upptäcker man att bromsen sjunker och tappar bromstryck :) men är nöjd ändå :) rikare på nya erfarenhet... det är mjukt i lecakulhavet .
http://youtu.be/AidiZAMFhfQ

här är mitt bidrag från sista passet (öppen depå)
det blev ganska konstigt känsla när man ligger fullt på rakan och ska börja bromsa vid 200m och så upptäcker man att bromsen sjunker och tappar bromstryck :) men är nöjd ändå :) rikare på nya erfarenhet... det är mjukt i lecakulhavet .
http://youtu.be/AidiZAMFhfQ
Så det var du som åkte ner där alltså! Låg bakom dig, men för långt bak så man ser inget på filmen...

Väntar fortfarande på mer bilder :D

Kan det finnas några bilder på en grå/vit cbr600rr med gula lysen och förare i vit/svart skinnställ och hjälm + nackskydd? :)

Eller en svart yamaha fz-6 där föraren har svart/vit jacka, svarta byxor och röd/blå hjälm?

Båda i gröna gruppen:)

Ledsen - kan inte hitta någon av er på de få bilder jag har på den gröna gruppen (jag körde ju som sagt själv då, så de bilder som finns är från första passet på fredagen då Pippi förbarmade sig över kameran).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman