Filip Backlund Trackday med Tuono v4 Mantorp .

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Lite tunnt med folk på banan i lungn grupp ..men desto mer att gasa :yoparty:tuttar

Trevlig tillställning Backlund o co anordnat :tummenupp :tummenupp

Dra på volymen o njut av ljudet från V4an :D

Samma fråga här faktiskt.. Det var några på fredagen som stod vid böjen in till start-o-mål, smart som jag var glömde jag fråga om kontaktuppgifter eller var de tänkte lägga upp bilderna... :huvet

Tror det är pass 4 eller 5 i gatgrupp .. Inte så många hojar fångade tyvär men men får gotta sig åt ljudet ialf :rock

Tja Micke! Tack för senast, frän film du lagt upp :) Som jag, det syns. Du laddade på bra där ute på banan. Hade så bra så både hörs och ses vi säkert inom kort igen.

// Fille

Tjabba. Vi hade även själva en fotograf, han har gått igenom korten och ska skicka mig ett antal som vi kommer lägga upp på hemsidan. Hojtar till när dom ligger uppe! :) // Fille

Tack Emil, bra att någon är lite halvsnabb.. :) Ska försöka skynda på våra egna att öka takten och få ut lite bilder inom kort. // Fille

Tja Micke! Tack för senast, frän film du lagt upp :) Som jag, det syns. Du laddade på bra där ute på banan. Hade så bra så både hörs och ses vi säkert inom kort igen.

// Fille

Tack själv ! Jo måste stå på lite så inte denna dära Panigalen ska försvinna :yoparty

Kul att det kommer lite fler bilder oså !

Tack Emil, bra att någon är lite halvsnabb.. :) Ska försöka skynda på våra egna att öka takten och få ut lite bilder inom kort. // Fille

Öka takten sista kvarten! :fyllisar . Lyckats fastna på ett osmickrande kort so far, mycket spänd o se om det finns nån kurva jag fastnade på kort där jag faktiskt ser ut att köra o inte parkera ;).

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!