Filip Backlund i IDOL !?

Hahahaha, those were the days :Bugar
Jag fick dessutom stryk av min två år äldre "polare" efter varje filmvisning då han skulle testa lite nya moves

Hur många kaststjärnor, pilbågar och pilar, svärd och slangbellor har man inte gjort i skolan när man var mindre :D

Dom nya "movsen" har man också fått smakat på, inte alltid lika lyckat som på filmen men :brinnerup

Ja, jävlar vad vi sparkade på varandra och lyckstolpar (de slockande ju). Blev inte bättre när Paolo Roberto kom till just vår klass för att berätta om sitt liv i samband med Stockholms natt. Efter det ville alla slåss, som Paolo :D

Ha ha ha ha!
Får mig att tänka på en helt annan sak när du nämner Paolo och i hopp om att det skulle få ett avskräckande syfte.. "Joel bitar" skulle öka förståelsen för utvecklingsstörda back in the days, fick också motsats effekt ALLT och ALLA var CP efter den serien :D

Pedagogiken var kanske inte alltid den bästa förr även om de menade väl.

Ha ha ha ha!
Får mig att tänka på en helt annan sak när du nämner Paolo och i hopp om att det skulle få ett avskräckande syfte.. "Joel bitar" skulle öka förståelsen för utvecklingsstörda back in the days, fick också motsats effekt ALLT och ALLA var CP efter den serien :D

Pedagogiken var kanske inte alltid den bästa förr även om de menade väl.
Alla pundare och alkisar som hade blivit rena fick ju åka runt i skolorna å berätta om sitt liv också. Vi tyckte alltid att dom verkade ha de rätt bra, sjysst jobb, antagligen bra lön osv, så att bli alkis/pundare verkade ju ganska sjysst :hihi

Försvann inte Joel lite som barnnamn i samband med Joelbitar också? Alla som hette Joel när det gick lär ju ha blivit duktigt mobbade i skolan iaf :(

Underbar historia :D

När jag var i den åldern var VHS hett. Vi kollade på Bruce Lee och Chuck Norris, gjorde läsk med Sodastreamer och klippte till kaststjärnor på träslöjden :tungan

Kanhända fick du just ett nytt smeknamn :tungan

Last edited:
Underbar historia :D

När jag var i den åldern var VHS hett. Vi kollade på Bruce Lee och Chuck Norris, gjorde läsk med Sodastreamer och klippte till kaststjärnor på träslöjden :tungan

Nu fick Rash lära sig att Sodastreamer inte är en ny uppfinning :)

vilket nummer ringer man om man vill rösta fram Filip? Får han SH med sig så tar han säkert hem det.

På tal om tjej eller kille, när jag var 10-11 år och simmade i den lokala simhallen kom en tjej i min ålder fram och frågade om jag var en tjej. Jag hade hyfsat långt hår (typ Rambo-långt).

Eller? :hihi

Haha, kul att du kommenterar i racingforumet för första gången:)
nu får du ta dig till något race också bara:D

Lunarstream: jag hade egentligen inget att tillägga. Ville bara börja mynta ditt nya smeknamn.

Någon moderator: Istället för att Nanna Sandstream nästa gång, kan ni inte bara döpa om honom till Lunarstream? Straff nog:tummenupp

Ja, jävlar vad vi sparkade på varandra och lyckstolpar (de slockande ju). Blev inte bättre när Paolo Roberto kom till just vår klass för att berätta om sitt liv i samband med Stockholms natt. Efter det ville alla slåss, som Paolo :D

Han måste ju gått i lågstadiet när du gick i gymnasiet? :va

Taskigt att dissa, hon var ju söt! Nu har jag inte sett tv-programmet utan bara bilderna här, men ändå.

Fast givetvis har hon inget att komma med jämfört med de stora skarorna fotomodeller som kämpar för en dejt med gemene sh-medlem ...

Back