Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allvarligt talat så såg jag inte om det var en kille eller tjej![]()
Allvarligt talat så är hon riktigt het!![]()
På tal om tjej eller kille, när jag var 10-11 år och simmade i den lokala simhallen kom en tjej i min ålder fram och frågade om jag var en tjej. Jag hade hyfsat långt hår (typ Rambo-långt).
Sandstream: En påse skridskor? Får lite Lunarstorm-flashbacks när jag läser sådana kommentarer på ett forum för vuxna människor. Du har förresten ett nytt smeknamn, Lunarstream![]()
På tal om tjej eller kille, när jag var 10-11 år och simmade i den lokala simhallen kom en tjej i min ålder fram och frågade om jag var en tjej. Jag hade hyfsat långt hår (typ Rambo-långt).
Sandstream: En påse skridskor? Får lite Lunarstorm-flashbacks när jag läser sådana kommentarer på ett forum för vuxna människor. Du har förresten ett nytt smeknamn, Lunarstream![]()
Dina badbyxor torde ha avslöjat dig om vilket kön du tillhörde. Eller vad hade du på dig? Bikini?
.. aha 10-11 år. Kanske svårt att avgöra då![]()
Jasså, du brukade hänga på Lunarstorm. Coolt...eller kanske inte...Sandstream: En påse skridskor? Får lite Lunarstorm-flashbacks när jag läser sådana kommentarer på ett forum för vuxna människor. Du har förresten ett nytt smeknamn, Lunarstream![]()
Är det skenorna i underläppen? Eller är det Filip som piercat sig?"Det" ser ju ut som en påse skridskor![]()
Om Pro Superbike-gänget sitter och läser trådarna här så förstår jag varför startfältet mer än halveras över säsongen.Undrar hur Filip reagerar när han ser den här tråden![]()
Jasså, du brukade hänga på Lunarstorm. Coolt...eller kanske inte...![]()
Underbar historiaJapps, när man var 15-16 år eller så.
Underbar historia
När jag var i den åldern var VHS hett. Vi kollade på Bruce Lee och Chuck Norris, gjorde läsk med Sodastreamer och klippte till kaststjärnor på träslöjden![]()
Ja, jävlar vad vi sparkade på varandra och lyckstolpar (de slockande ju). Blev inte bättre när Paolo Roberto kom till just vår klass för att berätta om sitt liv i samband med Stockholms natt. Efter det ville alla slåss, som PaoloHahahaha, those were the days
Jag fick dessutom stryk av min två år äldre "polare" efter varje filmvisning då han skulle testa lite nya moves
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |