Filip Backlund i IDOL !?

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Är det Filip som har sminkat upp sig och ställer upp i IDOL som tjejen Sassa?
Kolla vad lika dom är.

Hmmmm... Hans syster kanske?

Bifogat

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    50.6 KB · Visningar: 706
Allvarligt talat så såg jag inte om det var en kille eller tjej :D

Allvarligt talat så såg jag inte om det var en kille eller tjej :D

På tal om tjej eller kille, när jag var 10-11 år och simmade i den lokala simhallen kom en tjej i min ålder fram och frågade om jag var en tjej. Jag hade hyfsat långt hår (typ Rambo-långt).

Sandstream: En påse skridskor? Får lite Lunarstorm-flashbacks när jag läser sådana kommentarer på ett forum för vuxna människor. Du har förresten ett nytt smeknamn, Lunarstream;):D

På tal om tjej eller kille, när jag var 10-11 år och simmade i den lokala simhallen kom en tjej i min ålder fram och frågade om jag var en tjej. Jag hade hyfsat långt hår (typ Rambo-långt).

Sandstream: En påse skridskor? Får lite Lunarstorm-flashbacks när jag läser sådana kommentarer på ett forum för vuxna människor. Du har förresten ett nytt smeknamn, Lunarstream;):D

rambo-långt? långt hår är tjejigt vare sig du vill eller ej ;P

Dina badbyxor torde ha avslöjat dig om vilket kön du tillhörde. Eller vad hade du på dig? Bikini? :va

.. aha 10-11 år. Kanske svårt att avgöra då :)

Last edited:
Jasså, du brukade hänga på Lunarstorm. Coolt...eller kanske inte... :rofl

Japps, när man var 15-16 år eller så. Det bästa var att skapa ett fejk-konto när man gick i gymnasiet och lura en klasskamrat in till Göteborg i tron om att han skulle få ligga med en modell. Hur korkad får man va:D Frågan är snarare kanske hur kåt man får va..:va

Klasskamraten drev ganska mycket turk hit och dit, så jag fixade en bild på en känd turkiska. Självklart ringde jag en annan polare, vi åkte till "mötesplatsen" och mycket riktigt stod vår käre vän där och väntade på sin modell. Iförd kostym, en ros i handen och en ryggsäck med lite övernattningsgrejer, kondom m.m.:D

Orkar inte dra hela historien, men han hade sagt följande till sin morsa: "Mamma, jag sover inte hemma inatt".

Gissa om hon vart förvånad över att hennes grabb var hemma i Åsa (typ fem mil söder om GBG) inom två timmar efter att han åkt:D Har några sköna bilder från dagen:)

Fan att man blivit snällare med åren:huvet

Underbar historia :D

När jag var i den åldern var VHS hett. Vi kollade på Bruce Lee och Chuck Norris, gjorde läsk med Sodastreamer och klippte till kaststjärnor på träslöjden :tungan

Hahahaha, those were the days :Bugar
Jag fick dessutom stryk av min två år äldre "polare" efter varje filmvisning då han skulle testa lite nya moves

Hahahaha, those were the days :Bugar
Jag fick dessutom stryk av min två år äldre "polare" efter varje filmvisning då han skulle testa lite nya moves
Ja, jävlar vad vi sparkade på varandra och lyckstolpar (de slockande ju). Blev inte bättre när Paolo Roberto kom till just vår klass för att berätta om sitt liv i samband med Stockholms natt. Efter det ville alla slåss, som Paolo :D

Back