Fikatråden för KHR

Fika torsdag 28/1, 19.00 Prinsen.

1. Mr.dude
69. Laajjmss
3. Krillan
4. Johmik

1. Mr.dude
69. Laajjmss (Antagligen inte)
3. Krillan
4. Johmik
7. Z

Last edited by a moderator:
Vi kollar SuperMotard-Tävling på kanalen "Motors-TV" på Prinsen Bar & Kök i Kungsbacka nu på tisdag 18:30. Jag bokar bord och en TV (ifall att det skulle vara någon fotbollsmatch eller liknande då) Vem är på?

----------------------------------------------------------

Super-moto på Prinsen, nu på tisdag, 18:30.
Alla är välkomna men möjligheterna till sittplatser kan vara begränsade.

1. Limez
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

1. Limez
2. MR.dude
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

1. Limez
2. MR.dude
3. Krillan
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Last edited:
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]Super-moto på Prinsen, nu på tisdag, 18:30.

1. Limez
2. MR.dude
3. Krillan
4. JohmiK
5.
6.
7.
8.
9. [/FONT]

Har bokat en tv och bord för 4 nu. Går väl att ordna nån stol till om det skulle bli fler. Ända problemet är att det går en frölunda-match kl 19, så om det är mycket folk så är det inte helt säkert att vi kan kolla på "våran" kanal ens på 1 TV efter 19. Men det blir iaf. en halvtimme super-moto:tummenupp

1. Limez
2. MR.dude
3. Krillan
4. JohmiK
5. Z
6.
7.

Grrr motorsport borde ha prio1, riktig sport luktar bensin :fakta

En liten fråga då: Varför ville du ändra fikan från torsdag till tisdag när det blir så himla mycket folk där då.

Fikan handlar ju om att träffa varandra och tjöta i första hand. Att sitta och kolla på tv på krogen och trängas med fotbollshuliganer känns inte så jätteprioriterat. Den som vill kolla på tävlingen kan ju göra det hemma.

Blir det inte bättre om vi kör på torsdag i alla fall som vi planerade från början?

En liten fråga då: Varför ville du ändra fikan från torsdag till tisdag när det blir så himla mycket folk där då.

Fikan handlar ju om att träffa varandra och tjöta i första hand. Att sitta och kolla på tv på krogen och trängas med fotbollshuliganer känns inte så jätteprioriterat. Den som vill kolla på tävlingen kan ju göra det hemma.

Blir det inte bättre om vi kör på torsdag i alla fall som vi planerade från början?

Va jag fattade det som så räknades detta inte som en vanlig fika, utan som en liten bonusgrej med supemoto på tv, och sen den vanliga fikan på torsdag, eller är jag ute och går nu?:va

Krillan har rätt!

Men om JohmiK har kanalen "Motors TV" hemma så kan vi ju kolla hos honom istället :tummenupp

Jag fattade också det som att den vanliga fikan är på torsdag och på tisdag är det bara träffa och kolla supermoto, eftersom det är då supermoton sänds.

Så tycker jag att vi ska göra iaf :tummenupp

Aha ok, my bad! Missade att det var ett extrainsatt möte! Stryk mig från tisdagen så ses vi på torsdagen!

Wooah shit vilken tur att man surfar sporthoj medan man sitter o jobbar :D:rofl, hade helt glömmt bort att det var tisdag o "supermoto kväll". Ses där :tummenupp

Kan vi få ett bord bokat imon, eller?

Självklart. Men jag ska antagligen in till Sticky imorgon, så jag kommer antagligen inte på fikan, så ni får ringa och boka själva:tummenupp

Prinsen tel: 0300-74849
Öppet 16-01 vardagar

Vi flyttar fikan till Naam ist. Jag mfl har ingen lust att slänga ut över 100 kr på att få något att äta o dricka.

Har någon synpunkter på detta så kan vi diskutera det eller så får la dem/den som vill gå till prinsen.

:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...