Fikatråden för KHR

Återbud för mig också tyvärr:gråta

Men jag kommer tillbaka starkare än någonsin den 15/1-2009

En lista på vilka som ska fika idag 15/1 18:30 Facklan
1.Mr.Lundberg
2.Slajms
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Det verkar som att Naam har stängt idag, men vi möts utanför i vilket fall som helst så hittar vi något annat om det nu är stängt, eventuellt Tio Pepe, så kan man dra i sig en Pizza eller något:tummenupp

Tackar för en mycket mycket trevlig fika :)

Nej David! "Street e Skit" Ren motard ska det va :banana Vi ska ju vara ute o köra bakhjul tillsammans i sommar...vad ska du göra med en smr när vi drar in på en grusväg, springa hem och byta till KX'en? :D

Riktigt trevlig fika och vi fick lite insyn i den "nye" killens liv:) :rolleyes:

Trevligt att du kunde komma JohmiK:tummenupp

Tackar för en mycket mycket trevlig fika :)

Nej David! "Street e Skit" Ren motard ska det va :banana Vi ska ju vara ute o köra bakhjul tillsammans i sommar...vad ska du göra med en smr när vi drar in på en grusväg, springa hem och byta till KX'en? :D

Nääääj!!! Jag håller med Wille!! Hellre en riktig SM än hackehackspätt!!:näsblod :näsblod :huvet :mad:

Last edited:
Nu vet jag att jag i fortsättningen skall lägga på mer än för 2 timmar... blev lite orolig där ett tag att lapp-lisan hade vart framme:gnissla o vilka priser det var på fiket vi var på igår:huvet

David, lyssna inte på mr underställ 2008 och snusmummriken, smr:en är stencool:yoparty

Det var grymt kul att träffa er på fikan. Vi som var kvar sist fick de nästan kasta ut när de stängde stället kl 22.00. :D

Lite nollning blev det nästan när jag kom fram och Facklan var igenbommat!!! Som tur var så stod ju gänget på torget och Limez Sporthoj-tröja gav mig en hint om vart jag skulle gå... :hihi

Ser verkligen fram emot nästa fika!

Kör vi fika 29/1?

1 Snövit
2 Limez
3 Krilllan
4
5
6
7

Vi kommer:tummenupp

Kommer du på lördag då?

Kör vi fika 29/1?

1 Snövit
2 Limez
3 Krilllan
4
5
6 Mr.Lundberg
7

:hördu FIKA

Kör vi fika 29/1?

1 Snövit
2 Limez
3 Krilllan
4 JohmiK
5
6 Mr.Lundberg
7

Självklart kommer jag på fikan. Kan dock hända att jag blir någon halvtimme sen eller så... :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti