fikat på onsdag

anol70 skrev:
kanske inte... den har dock inte gått mkt, isatt förra året (var då ny), har gått 3 träningar på bana och en touring nu i maj. Är övertygad om att det är en bra motor... sen har den lite mer effekt och annan låda än -99:ans dito. :)
ja det är säkert en fin motor :) grattis till köpet ialf :)

Jävla apor!!!!

Inte säga fika och sen hoja istället....

jävla bögeri.... jag skulle oxå ner och fika.. har hållit på med den jävla bilen sen 10 i morse och inte fan fixade det sig.. så nu står den hos peppe och väntar på delar.. bara att starta om i morgon :(

men det var väl fler än terminator och fikade hoppas jag???????

blom skrev:
jävla bögeri.... jag skulle oxå ner och fika.. har hållit på med den jävla bilen sen 10 i morse och inte fan fixade det sig.. så nu står den hos peppe och väntar på delar.. bara att starta om i morgon :(

men det var väl fler än terminator och fikade hoppas jag???????

nää, jag såg ingen det va därför jag åkte

Ska vi bada?

Idag blir fikat vid Hjälmarn (eller annat lämpligt vattenhål) då Terminator har lovat att vi ska ta och prova "Sjömonstret" alias "Den vattensprutande hämnaren" även känd som Tengils sopiga Jetski.

Uppslutning i Lokalen 17:30 för diverse förberedelser. Sedan färd mot lämplig brygga.
:banana

blom skrev:
ta massor med bilder nu.. puss :pannkyss
Jodå, bilder togs det, och film finns det. Säkert 10 minuter.
Tyvärr är Tengil en badkruka så det är nog bara 5-10 sek. med riktiga åkförsök. :4skrika :fatta! :D

Back