Fikarådet

Jooodå! Det görs det allt änna!

Vasan är över så nu kan jag äta hur mkt sötsaker som helst! Mitt förslag är fika onsdag den 10:e 1900 på Tintin ovanför EP

Vilka är på? Dags att komma igång med säsongen nu. Inte länge kvar tills det är körbart på vägarna :yoparty

1. Firefox
2.
...
Jag tänker inte komma då, för då är jag inte här :mad:

Jag är på

Vasan är över så nu kan jag äta hur mkt sötsaker som helst! Mitt förslag är fika onsdag den 10:e 1900 på Tintin ovanför EP

Vilka är på? Dags att komma igång med säsongen nu. Inte länge kvar tills det är körbart på vägarna :yoparty

1. Firefox
2. hef
3.
4.
5.
...

Inskickat av Firefox

Vilka är på? Dags att komma igång med säsongen nu. Inte länge kvar tills det är körbart på vägarna

1. Firefox
2. hef
3. Naken
4.
5.
...

Vilka är på? Dags att komma igång med säsongen nu. Inte länge kvar tills det är körbart på vägarna

1. Firefox
2. hef
3. Naken
4.Mr Gaylord WIEEE :tummenupp
5.
.....

1. Firefox
2. hef
3. Naken
5. Styret (tror jag är ledig då)
6.

]Jooodå! Det görs det allt änna!

1. Firefox
2. hef
3. Naken
6.
52. Aze

Låter fint det!

1. Firefox
2. hef
3. Naken
4. Mr Gaylord WIEEE
6. Gazza
52. Aze

1. Firefox
2. hef
3. Naken
4. Mr Gaylord WIEEE
6. Gazza
52. Aze
53. Pacman

1. Firefox
2. hef
3. Naken
4. Mr Gaylord WIEEE
6. Gazza
52. Aze
53. Pacman
7 Blomman - om jag inte blir fast i renoveringen!

Tack för fikat! Lika trevligt som vanligt och många var det oxå! Märks att säsongen börjar snart!

Jag lyckades iaf med mitt trick att gömma saker i jackan igen :näsblod Denna gång var det mössan som jag gömt i kapuschongen, haha! Hittar bara fler o fler bra gömställen på min jacka :glömdet

Tack för fikat! Lika trevligt som vanligt och många var det oxå! Märks att säsongen börjar snart!

Jag lyckades iaf med mitt trick att gömma saker i jackan igen :näsblod Denna gång var det mössan som jag gömt i kapuschongen, haha! Hittar bara fler o fler bra gömställen på min jacka :glömdet

Haha, går bra nu.. ;)

Kul så många kom, toppentrevligt:)

haha du e a rolig!

Vad gör man av all tid när man inte tränar egentligen :va
Rastlös men osugen på träna så tänker jag och Naken ta en extra fika ikväll! Är det många som vill ta en torsdagsfika så är vi även med på det :tummenupp
Tur att säsongen snart är igång så man får något o göra av all tid. Träning :brinnerup och mc dygnet runt :banana

Vill ni sås ses vi på Villa Villekulla och käkar kakbuffé eller annat gott kl18!

No more övertid!! Iaf för nu... :)

Någon som har tid att fika på torsdag?
Vilket ställe är det som gäller för tillfället, EP?

Några är fikasugna verkar det som!

Tors 25:e kl 19,00 (jeeehoo löning!) på Tintin som vi kört dom senaste gångerna!?

1. Firefox
2. Jessan
3. Boro-kwaskakstikst...
4. Gixxlito
5. Gaylord

Last edited:
Några är fikasugna verkar det som!

Tors 25:e kl 19,00 (jeeehoo löning!) på Tintin som vi kört dom senaste gångerna!?

1. Firefox
2. Jessan
3. Boro-kwaskakstikst...
4. Gixxlito
5. Gaylord
6. Hellfireclub

Vädret är ju helt insane idag, klart det ska fikas!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman