Fikarådet

..........Å har dom fått öppna igen? Va stängt ett tag pga hälsovårdsmyndigheten inte tyckte dom kunde de där metemperaturer å så. :rolleyes:

:skrämd Utdömt fikaställe, vågar man sig dit?? Å sen serverar dom tydligen massa märkliga rätter, näe jag är hungrig efter en hel arbetsdag och vill ha riktig mat så jag hoppar över.

Skojar bara, hade dykt upp men är bortrest. Ha det gott iaf

:skrämd Utdömt fikaställe, vågar man sig dit?? Å sen serverar dom tydligen massa märkliga rätter, näe jag är hungrig efter en hel arbetsdag och vill ha riktig mat så jag hoppar över.

Farbror ska inte nyttja denna typ av föda, då den i nutid orsakar extrem belastning på den sköra dragkedja som sammanfogar skinndressen!! :mattias

Jag tyckte jessan sa att dom hade mat också?? :)

Antingen så har alla gått in i höstdvala o börjat fika kortare, eller så har jag blivit efterbliven..dundrar in på cafféet strax innan halv 9 och inga piloter så långt ögat kan se..bara 10 fjortisar som mäter av mig från topp till tå o klämmer ur sig "han måste ha gått fel" WTF?!?

Antingen så har alla gått in i höstdvala o börjat fika kortare, eller så har jag blivit efterbliven..dundrar in på cafféet strax innan halv 9 och inga piloter så långt ögat kan se..bara 10 fjortisar som mäter av mig från topp till tå o klämmer ur sig "han måste ha gått fel" WTF?!?

Fikat är imorgon..:7peta

Fikat är imorgon..:7peta

...hmmmm..men den har ju varit på onsdagar ett tag nu..

Se... så här blir det när det fipplas med dagar... :arsele Jag gillar Torsdagar :)

damn..verkar nästa vara olagligt att ens nämna "fel" dag=)

men då så piloter.. blir det detta nya ställe som alla ska ses på eller?

Då får man la ge upp det här med en allmän fikatråd då...
Får helt enkelt ringa runt till dom man vill för att fika nån annan dag...

Då får man la ge upp det här med en allmän fikatråd då...
Får helt enkelt ringa runt till dom man vill för att fika nån annan dag...

Varför då?
Som bus-bo skrev i något inlägg, det är väl bara att slänga in ett inlägg här i tråden om man är sugen på att fika och se om någon mer är det. :) Torsdag är, iaf inte för mig, något som är skrivet i sten. Jag fikar gärna andra dagar också men jag har inte sett något inlägg där någon efterfrågat det (alltså en direkt fråga om fika någon annan dag än torsdag). :)

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: tcg
Varför då?
Som bus-bo skrev i något inlägg, det är väl bara att slänga in ett inlägg här i tråden om man är sugen på att fika och se om någon mer är det. :) Torsdag är, iaf inte för mig, något som är skrivet i sten. Jag fikar gärna andra dagar också men jag har inte sett något inlägg där någon efterfrågat det. :)

Bla jag har frågat om fika en onsdag för en par veckor sedan. Vi blev ett gäng som fikade o tydligen förvirrade det folk och det verkar i tråden som man knappt vågar nämna nån annan dag. Kanske är jag bara gnällig idag. Ibland har man ju sådana dagar oxå :död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT