Fikarådet

Ljungmans, Ljunggrens...eller vad hette det? Ska i alla fall ligga nedanför Evas, där det finns en hojparkering utanför. kl.19

1. Jessan
2. Pacman
3. Aze (ja imorn skall jag verkligen førsøka)
4. Blomman
5. Ev. Firefox (klart sugen men har lite annat otidsbestämt )
Sex. Paser
7. Hellfireclub

Ljungmans, Ljunggrens...eller vad hette det? Ska i alla fall ligga nedanför Evas, där det finns en hojparkering utanför. kl.19

1. Jessan
2. Pacman
3. Aze (ja imorn skall jag verkligen førsøka)
4. Blomman
5. Ev. Firefox (klart sugen men har lite annat otidsbestämt )
Sex. Paser
7. Hellfireclub
8. Hef

Ljungmans, Ljunggrens...eller vad hette det? Ska i alla fall ligga nedanför Evas, där det finns en hojparkering utanför. kl.19.
Eller ska vi byta igen?

1. Jessan
2.
3.

Ljungmans, Ljunggrens...eller vad hette det? Ska i alla fall ligga nedanför Evas, där det finns en hojparkering utanför. kl.19.

1. Jessan
2. Firefox, grymt fikasugen!
3.

Eller ska vi byta igen?

1. Jessan
2.
3.
Jag hoppar nog fikan om det blir på Ljungrens igen, jag tycker rent ut sagt att det sög där.... Gillar man räkor mm, så är det säkert kanon, men jag äter inget dera, och jag är hungrig efter jobbet så då åker jag hellre hem och käkar nått. + att jag inte tyckte kladdkakan va så god som alla hade sagt att den skulle vara.... :gnissla

1. Jessan
3. Pacman
4.
5.

Ställe spelar ingen större roll för mig, bara jag kan få kaffe och en skapligt stor bit kaka. :)

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5.

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
6.

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
6. Gaylord +1

Var ligger detta för oss som inte har en aning om Gbg mer än var GP ligger? :)

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
6. Gaylord +1

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
6. Gaylord +Gay-accessory
7. Boro

Var ligger detta för oss som inte har en aning om Gbg mer än var GP ligger? :)

Om du står på GP och tittar ner på avenyn så ligger det på vänster sida i korsningen med rödljusen mittemot 7/11. 3:de gatan uppifrån tror jag. de tar inte kort.

Jag hoppar nog fikan om det blir på Ljungrens igen, jag tycker rent ut sagt att det sög där.... Gillar man räkor mm, så är det säkert kanon, men jag äter inget dera, och jag är hungrig efter jobbet så då åker jag hellre hem och käkar nått. + att jag inte tyckte kladdkakan va så god som alla hade sagt att den skulle vara.... :gnissla

Mig spelar det ingen roll om vi tar det på EP eller Lj-grens/mans.

Last edited:
Jag skulle också föredra EP... Fler/bättre sittplatser, större urval när det gäller tilltugg samt att de faktiskt tar kort...

Jag menar, kom igen...2009... Snälla. Kontanter är så jävla 1997.

Ställe spelar ingen större roll för mig, bara jag kan få kaffe och en skapligt stor bit kaka. :)

Om du står på GP och tittar ner på avenyn så ligger det på vänster sida i korsningen med rödljusen mittemot 7/11. 3:de gatan uppifrån tror jag. de tar inte kort.

Mig spelar det ingen roll om vi tar det på EP eller Lj-grens/mans.

Jag skulle också föredra EP... Fler/bättre sittplatser, större urval när det gäller tilltugg samt att de faktiskt tar kort...

Jag menar, kom igen...2009... Snälla. Kontanter är så jävla 1997.

Vi ses på Ljunggrens kl 19:tummenupp

Har ni bestämt er för vart fikan blir ännu? :va

Har ni bestämt er för vart fikan blir ännu? :va

Eftersom det inte verkar spela så stor roll för någon annan så är det väl lika bra att byta om det är någon som vill det :)

EP har ju som sagt lite mer att välja på!

EP. kl.19.
För er som inte vet så ligger det i samma korsning som Ljung-? fast hörnet närmast GP.
http://kartor.eniro.se/query/what/m...paley/geo_area/G%D6TEBORG/mop/yp/disable_ka/1

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
7. Boro
8. tcg?

Eftersom det inte verkar spela så stor roll för någon annan så är det väl lika bra att byta om det är någon som vill det :)

EP har ju som sagt lite mer att välja på!

EP. kl.19.
För er som inte vet så ligger det i samma korsning som Ljung-? fast hörnet närmast GP.
http://kartor.eniro.se/query/what/m...paley/geo_area/G%D6TEBORG/mop/yp/disable_ka/1

1. Jessan
3. Pacman
4. Hef
5. Gixxlito
7. Boro
8. tcg?
9. Blomman -uppskattar bytet :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...