Fikarådet

Lägga fikat lite senare då så man hinner köra lite mer?
20:00 ? :va
 
Lägga fikat lite senare då så man hinner köra lite mer?
20:00 ? :va

Lite senare hade varit bra men men sist hade de stängt köket när vi kom, fanns inte ens mackor. Greenwich har ju uteservering men det spelar inte så stor roll om fikat blir senare och sist jag var där så kom jag på varför jag ville byta förra gången... De är fan inte bra!
 
Mig spelar det ingen större roll hur de blir, bara jag får åka lite hoj innan :tummenupp
Jag åker upp t GP då jag slutar och sätter mig i solen och ser vilka som vill leka :rolleyes:
 
Då håller vi oss till 19:00 på flygeriet då :)
Jag vill iaf ha mat ! :yoparty
 
1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6. Blomman (fick sex)
7. Pacman (får se om det blir med eller utan hojtur före)
8. Aze (Anders) kommer till GP
9. flinga ramlar troligtvis in
10. Cammi (Försöker även hinna till Gp)
 
Jag sticker från kneget vid 1600 så jag är nog på GP vid 1615 och solar mig ett tag :jäs
 
Va skoj att vi blev så många på fikat ikväll :D
Tack för en trevlig tur efter fikat och hoppas att ni som kom civila ikväll okkså hade de trevligt! :tummenupp
 
Flygarns 19:00

1. Blomman
2. lg76
3. Styret
4. Rasorblade
5. Jessan
SEX. Paser
 
Flygarns 19:00

1. Blomman
2. lg76
3. Styret
4. Rasorblade
5. Jessan
SEX. Paser
7an: Fosgate:bow
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top