Fikarådet

Inte ha fikat på torsdag dåå? Skall bli fint väder då enligt SMHI så då kan man ta hojen :hoppa
 
Inte ha fikat på torsdag dåå? Skall bli fint väder då enligt SMHI så då kan man ta hojen :hoppa
Jag har så tight om tid på torsdagar, så det vänliga folket gick med på att flytta fikat till onsdgar istället, men vill ni fika på torsdag så gör det.

Blir det någon fika imorgon eller ska jag skita i att åka in till stan? :va
 
Äh, kör onsdag. Får ta vagnen en vecka till :)

Flygarns kl 19.00 Onsdag

1. Blomman
2. Styret
3.
4.
5.
 
Flygarns kl 19.00 Onsdag

1. Blomman
2. Styret
3. Farfar
4. Pacman (ca 70% risk att jag dyker upp)
5.
 
Kan ni inte ta fika,då alla kan istället...:va en annan dag kanske..:va
 
Låt oss göra en vetenskaplig undersökning.
När kan vi fika:-)?

Måndag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Tisdag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Onsdag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Torsdag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Fredag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Lördag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Söndag
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
 
Torsdagar funkar fortfarande bäst för mig...

får se hur jag känner mig imorn, ska till tandläkarn igen, brukar sällan vara speciellt pigg efter det...
 
Torsdagar funkar fortfarande bäst för mig...

får se hur jag känner mig imorn, ska till tandläkarn igen, brukar sällan vara speciellt pigg efter det...

Ska du dra loss den sista rälsen nu eller? Du kan inte ha den nu när du ska köra Traja :D
 
Så länge det skall ölas och ha sig föredrar jag torsdagar för då är det bara en arbetsdag istället för 2 innan helgen :)

Men när hojåkandet kommer igång ordentligt så bryr jag mig inte om vilken dag det är på.
 
Ska du dra loss den sista rälsen nu eller? Du kan inte ha den nu när du ska köra Traja :D

Förhoppningsvis ja, men det är osäkert, skulle egentligen blivit av med den förra gången men då blev det en till rotfyllning istället :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top