Fikarådet

Jepp, du kan få köpa några öl åt mig på wcx :)

Absolut :)

Där ser man. lägg över skulden till Stinky så kan han fortsätta betala i natura :whip

För att kunna genomföra dessa planer så vill det ju då till att jag är skyldig Jessan pengar vilket jag inte är.

Så en viss del av naturan får du allt betala för :mad:
 
Last edited:
Listan igen :)

@ Flygarns haga
1) Paser
2) Jessan
3) Styret
4) Bosse-bus (kanske?)
5) Sharpedge (kanske)
6) Clueless (påminn mig )
 
För att kunna genomföra dessa planer så vill det ju då till att jag är skyldig Jessan pengar vilket jag inte är.

Så en viss del av naturan får du allt betala för :mad:

Då får väl Jessan betala lite i natura då eller, jag förstår lixom inte :va

Jag kommer då rakt inte betala för att bli lägrad av dig, så bra är du faktiskt inte i bingen :mattias
 
Då får väl Jessan betala lite i natura då eller, jag förstår lixom inte :va

Jag kommer då rakt inte betala för att bli lägrad av dig, så bra är du faktiskt inte i bingen :mattias

Ja du kan ju hoppas :).


Jag råkar ha goda kontakter med domänägaren till kingenibingen.se (även om det nu inte finns nåt på hemsidan) så nåt rätt måste jag ju göra iaf :D
 
Fan va det ska bytas ställen hela tiden då :mad:
Och det finns ju inte öl på Greenwich :mad:

men jag kommer ändå :tummenupp

1) Bus-Bo
2) Styret
3) Paser

Bättre mat och lite trevligare på greenwich (förutom en gång) tyckte ja å buse-bo, därav tänkte vi greenwich igen :)
 
Bosse o styret hade tydligen bestämt greenwich kl 1900...
Men Flygeriet är inte mig emot :)

Tycker det är lite bättre (mat och stället) på Grenwich än Flygarns. Sen är det jobbigt att de finns öl där. Blivit alldeles för mkt av det sista månaden :tungan
 
Tycker det är lite bättre (mat och stället) på Grenwich än Flygarns. Sen är det jobbigt att de finns öl där. Blivit alldeles för mkt av det sista månaden :tungan

Din kycklingmacka kanske är godare på GW men annars så är det ingen höjdare där. Pastan förra gången var grym! :drool
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top