Fikarådet


Helvete vad någon har städat sen dess att jag var där på besök, det var en romantisk och trevlig middag med en liten twist :).

fast jag måste fan hem, jag har skola på måndagen :(


Fan jag har jo lov den veckan :banana så för mig är det lungt:yoparty

Jag har all tid i världen och absolut ingen brådska hem på söndag...

Det är ju match på söndag igen men vi hinner inte hem tills dess.

Ja, som jag sa till Blomman precis här ovan :).
 
Last edited:
Helvete vad någon har städat sen dess att jag var där på besök, det var en romantisk och trevlig middag med en liten twist :).



Jag har all tid i världen och absolut ingen brådska hem på söndag...



Ja, som jag sa till Blomman precis här ovan :).
Dock måste jag va hemma till 12 på måndagen :) för då har jag en unge att klippa :(

Fast robert tyckte vi skulle skynda oss hem så vi kunde kolla på matchen och dricka öl med dem :angel
 
OBS!! Emma i Christians inlogg!!
Martina va helnöjd med att få massa godsaker på en torsdag!

Hon slocknade i bilen.!
Trodde hon skulle vara vaken länge med tanke på allt socker.

Martina hälsar till Mark att han måste ta hon om GayBi
 
Last edited:
Var/När/Hur?

vilka vill?

Är det bara jag och Razor nu?

1.
2.
3.
57. Alming
71. Razorblade
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top