Fikarådet

ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället:P

ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället:P

Delirium Café · Kronhusgatan 2B · 411 13 Göteborg.
2500 ölsorter för den som vill ha det. :-) (och dom har ju "cafe" i namnet me:))
Vet ej om dom har kladdkaka lr hur den isf skulle smaka!

Mer förslag?

3176798 ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället:P
Här testas inget nytt.. hon känner ju igen mig varje torsdag :) jätte trevlig tjej den där :)

Ska det väljas nytt så måste fikablomman godkänna det först... och inget jävla öl-café för då blir ja ju redlös varje torsdag och då klassas man som alkholist tydligen :va

Här testas inget nytt.. hon känner ju igen mig varje torsdag :) jätte trevlig tjej den där :)

Ska det väljas nytt så måste fikablomman godkänna det först... och inget jävla öl-café för då blir ja ju redlös varje torsdag och då klassas man som alkholist tydligen :va

Jag o tjejen är ju ledig på fredag.. du ska inte med ut ? :D

Har greenwich börjat klaga på att få dit en massa trevligt hojfolk som ökar deras dagliga inkomst?

Naa, de e väl mer vi (lr några av oss iaf) som gnällt lite på musiken där ibland.. För mkt lugna favoriter och för lite rock! :rock

kan ju vara nåt...inte alla som känner för kaffe:fyllisar

Naa, men ideen stoppades visst :näsblod

Last edited:

Finns det inget billigt "gör det själv" ställe?? :tungan :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra