Fikarådet

Alming skrev:
2670506 Du kan komma och baka en paj hemma hos mig istället om du vill bosse!

Nä, ställ in det, vi tar det torsdag nästa vecka istället...

Blomman: Ta nu din roll här och skapa en ny lista för nästa vecka!
Ja jag antar att vi klubbar veckans fika som officielt avbokad nu då... Får väl dricka bir istället ;)

Gottis skrev:
2670627 Grattis Bo du tog därmed det 2000 svaret i Fika historien :tummenupp
Om sanningen ska fram så är det Alming som har #2000 på sitt inlägg, men tack iaf :)

Alming skrev:
2670636 Nej nej, läs igen Det gjorde jag =)

Ska firas med en bira på stan ikväll!
Jäss rätt man ska äran ha, precis vad jag tycker med. Sa någon öl?

Last edited:
Bus-Bo skrev:
2670607 Ja jag antar att vi klubbar veckans fika som officielt avbokad nu då... Får väl dricka bir istället ;)

Grattis Bo du tog därmed det 2000 svaret i Fika historien :tummenupp

Last edited:
Nej nej, läs igen Det gjorde jag =)

Alming skrev:
2670636 Nej nej, läs igen Det gjorde jag =)

sorry gubben men du tog det 2000 inlägget och bo det 2000 svaret när du premurera på en tråd så visar den bara svaren och då vann bo :pannkyss

Skicka ett mess sen när ni dricker öl så kanske jag och flickan kommer förbi om ni är på stan 0735076012

Fan jag vill också dricka öl! Typiskt att man ska lämna saker till sista stund :huvet

Gottis skrev:
2670676 du butikerna stänger kl åtta ;) :öl
Precis!

Och du Paser!

MAN SKA HA HJÄLM PÅ SIG NÄR MAN KÖR HOJ även om man bara kör ett varv utanför ARP i arendal... :P

Gottis skrev:
2670676 du butikerna stänger kl åtta ;) :öl

Nä de stängde 2200 i nordstan igår sen fick man sitta i underbara köer :)

Alming skrev:
2670879 Precis!

Och du Paser!

MAN SKA HA HJÄLM PÅ SIG NÄR MAN KÖR HOJ även om man bara kör ett varv utanför ARP i arendal... :P

Nu ska vi inte vara sånna, du är bara avundsjuk ;)

Last edited:
Alming skrev:
2671718 Nä, för jag körde hoj till jobbet idag :P

Ditt lilla svin ;)

aja jag får väl vänta till slutet av mars då hojen ska in på serivce innan jag kan ta en längre tur... :(
Om jag nu inte får för mig att serva den tidigare :)

Ja är det inte dags att sörpla kaffe och smula småkakor snart, börjar känna att julfläsket är på bortgång :(

Dessutom är mina två kommande torsdagar förmodligen de sista torsdagarna jag kommer spendera i Sveriges bästaste stad detta året så det blir ju extra kul då. :hoppa

Ja är det inte dags att sörpla kaffe och smula småkakor snart, börjar känna att julfläsket är på bortgång :(

Dessutom är mina två kommande torsdagar förmodligen de sista torsdagarna jag kommer spendera i Sveriges bästaste stad detta året så det blir ju extra kul då. :hoppa

Jag är inte rädd för att ta en kopp NÄSTA torsdag, är i Säffle denna veckan och jobbar...
Fikar ni på torsdag denna vecka, kanske jag dyker upp, beroende på när jag kan vara i rätt stad igen...

Jag är nog på nu på tors....

Var?? :va :confused:

Torsdag funkar inte för mig men onsdag kanske? :va

Annars funkar nog nästa torsdag..

Alla hittar väl till Greenwich Coffe & Food där vi har varit de senaste gångerna, där är det lätt att få plats. Om alla ska komma nästa torsdag så kommer jag fika själv den här veckan för fika ska det göras.

Alla hittar väl till Greenwich Coffe & Food där vi har varit de senaste gångerna, där är det lätt att få plats. Om alla ska komma nästa torsdag så kommer jag fika själv den här veckan för fika ska det göras.

Vilken tid?

Jag har nämligen tvätt kl.17 som jag inte kan missa, så jag kan nog inte komma förrän runt 19 kanske...

Fika hade ju vart gott.

2704556 Alla hittar väl till Greenwich Coffe & Food där vi har varit de senaste gångerna, där är det lätt att få plats. Om alla ska komma nästa torsdag så kommer jag fika själv den här veckan för fika ska det göras.
Pratar vi torsdag eller onsdag nu?

Torsdag funkar utmärkt :banana

1. Blomman
2.
3.
4.

Alming Citat:
Jag är inte rädd för att ta en kopp NÄSTA torsdag, är i Säffle denna veckan och jobbar...
Säffle och en kopp kaffe.. tänk på vilket vacker landskap du kryper fram igenom när alla kör 60 på 90 vägen. E45 vilket skämt:gnissla

Jag är inte i Säffle utan tar gärna en kopp och undviker viktminsknings risken efter jul :tungan

1. Blomman
2.
3.
4.Maja
53. Rasorblade (kanske)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...