Fikarådet

Tror inte att mina arbetsgivare vill att vi träffas mer...:( har jobbat i princip varje onsdag i evigheter nu...och denna veckan skickar de mig till skövde på onsdag.

Men jag tar hojen dit i alla fall:) om det blir bra väder vill säga.

bagerah skrev:
Tror inte att mina arbetsgivare vill att vi träffas mer...:( har jobbat i princip varje onsdag i evigheter nu...och denna veckan skickar de mig till skövde på onsdag.

Din chef är ond......

bagerah skrev:

Han låter som mina flickvänner.

Coola Ola skrev:
Finns ju på kungsportsplatsen, typ 200m bort. Jag har parkerat vid cykelställen utanför BioPalatset också.

Jo men gå 200 meter när man har ny pärla att visa upp!? :hihi :hihi

Är nog inte helt 100 vilket Café ni menar??? :confused:
Är det det som ligger på samma sida som bioP. fast lite längre ned bara????

Rasorblade skrev:
Vem?? jag??

jag finns ute på Hisingen... Hur så? vill du komma hit ;) hehe nej uch förlåt....

(lider av ensamhetssyndromet här i min ensamma lägenhet helt ensam, jätte ensam, jätte super ensam, super mega ensam...... :( )

Miss_Orchidee skrev:
Vem?? jag??

jag finns ute på Hisingen... Hur så? vill du komma hit ;) hehe nej uch förlåt....

(lider av ensamhetssyndromet här i min ensamma lägenhet helt ensam, jätte ensam, jätte super ensam, super mega ensam...... :( )

Trevligt!! ja tack!!!

Nä jag tänkte eftersom du ville Ö-köra till cafét!?

Rasorblade skrev:
Trevligt!! ja tack!!!

Nä jag tänkte eftersom du ville Ö-köra till cafét!?
Kul att du tycker det!!! Nej jag skojade bara :tungan

Fast ja har inga övningskörnings papper för dig ju... då är det inte så lagligt tycker dom där snyggingarna i blå matchande kavaj till byxorna... dom där med tindrande ögon duvet... eller sirener kanske dom kallas??

Miss_Orchidee skrev:
Kul att du tycker det!!! Nej jag skojade bara :tungan

Fast ja har inga övningskörnings papper för dig ju... då är det inte så lagligt tycker dom där snyggingarna i blå matchande kavaj till byxorna... dom där med tindrande ögon duvet... eller sirener kanske dom kallas??

OK!!!! :tummenupp

Är inte 100 vilket Cafe ni menar???? :confused:

*/ ?>
Back